- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
update probleem 3.2.0 site
11 aug 2014 12:41 - 11 aug 2014 12:43Even bij een andere 3.X.X site gekeken (draait bij een andere providor): daar is wel een README.txt aanwezig
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- wbvds
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 aug 2014 12:47Wat gebeurt er als je met FTP handmatig dat bestand toevoegt aan deze site.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
11 aug 2014 13:05Toevoegen van een README.txt maakt geen verschil: de update.zip blijft een 3.2.4 aangeven, en een zelfde:
- wbvds
- Bekend met Joomla!NL
-
15 aug 2014 09:53- wbvds
- Bekend met Joomla!NL
-
15 aug 2014 10:01Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 aug 2014 18:05 - 15 aug 2014 18:24Men komt met een redelijk technisch verhaal, het klinkt me als relatieve leek aannemenlijk in de oren; is het dat ook? En ben ik dan van mijn update-probleem af?
Edit Astrid: Ik heb de quote tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.De server waar uw pakket op staat is een Linux-server waarvan de PHP-omgeving als ApacheModule werkt en niet op basis van FastCGI of SuPHP.
Daarom zouden (tbv de update) alle files en mappen op 777 gezet moeten worden zodat Apache (de PHP-updater van Joomla) alle bestanden en mappen kan beschrijven.
Na het updaten moeten alle mappen weer op 755 en alle bestanden op 644 worden gezet worden anders kan Iedereen in alle files schrijven en dat is gevaarlijk.
Dit is op deze server helaas niet op te lossen.
Het makkelijkste is om de files met de hand te uploaden en alles te vervangen wanneer daar om wordt gevraagd.
Als u dit probleem permanent op wilt lossen dan kan er een pakketswitch gedaan worden naar een andere server met het Plesk Control Panel waar wel gebruik wordt gemaakt van SuPHP (FastCGI).
De inhoud van de website moet dan volledig worden overgezet (bestanden, database en mailboxen).
- wbvds
- Bekend met Joomla!NL
-
15 aug 2014 18:26En voor zover ik heb begrepen (maar is echt horen zeggen) is suphp alweer achterhaald door mod_ruid2.
Maar het principe van zijn verhaal klopt wel.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team