Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost internal server error
internal server error
08 dec 2014 17:16 - 08 dec 2014 18:17
Het draadje waarover je praat heb ik even on hold gezet. Wil graag eerst de site migreren van 2.5 naar 3.3.6. het gaat over
www.sdzz.nl/ovd2015
Als ik heb alles uitgevoerd en de FrontPage komt wel in zicht . Als ik op een menu item klik bijv didamse herkenning dan krijg ik deze foutmelding.
Probeer ik in de backhand in te loggen dan krijg ik de volgende melding:
Ik hoop dat je een oplossing hebt voor mij
vrgr
kelderg
Edit Astrid: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Astrid: Aanhef verwijderd. Reacties dienen aan "het forum" gericht te worden en niet aan personen.
Als ik heb alles uitgevoerd en de FrontPage komt wel in zicht . Als ik op een menu item klik bijv didamse herkenning dan krijg ik deze foutmelding.
home/sites/site793/web/ovd2015/libraries/joomla/table/observer/tags.php on line 81
Probeer ik in de backhand in te loggen dan krijg ik de volgende melding:
in /home/sites/site793/web/ovd2015/administrator/components/com_login/controller.php on line 38
Ik hoop dat je een oplossing hebt voor mij
vrgr
kelderg
Edit Astrid: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Astrid: Aanhef verwijderd. Reacties dienen aan "het forum" gericht te worden en niet aan personen.
- kelderg
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
internal server error
08 dec 2014 17:25 - 17 dec 2014 20:03
Die foutmeldingen kennen we nu inmiddels wel. Heeft geen zin om die steeds maar te herhalen, maakt het draadje er niet overzichtelijker op.
Ik zou eerst even assetfix laten draaien in je 2.5 site. Misschien dat dat iets oplost.
En let s.v.p. in het vervolg dan even op in welk forum je je vraag zet. Je DBReplacer vraag staat in het Joomla 3 forum, dus dat is niet handig als je het over Joomla 2.5 hebt.
Ik zou eerst even assetfix laten draaien in je 2.5 site. Misschien dat dat iets oplost.
En let s.v.p. in het vervolg dan even op in welk forum je je vraag zet. Je DBReplacer vraag staat in het Joomla 3 forum, dus dat is niet handig als je het over Joomla 2.5 hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
internal server error
08 dec 2014 17:55
Download een een volledig joomla 3.3.6 naar je pc!
Pak (unzip) deze uit en upload de administrator map via ftp naar je server.
Je overschrijdt dus de oude administrator map!
Bovenstaande doe je dus nadat je de site heb geüpdatet naar 3.3.6 en de problemen hebt!
En zet ook je zoekvriendelijk urls (sef) eens in je configiratie file dit wil soms wel eens problemen veroorzaken in je backend!
Succes ermee.
Groeten Ron
Pak (unzip) deze uit en upload de administrator map via ftp naar je server.
Je overschrijdt dus de oude administrator map!
Bovenstaande doe je dus nadat je de site heb geüpdatet naar 3.3.6 en de problemen hebt!
En zet ook je zoekvriendelijk urls (sef) eens in je configiratie file dit wil soms wel eens problemen veroorzaken in je backend!
Succes ermee.
Groeten Ron
- Ron
- Bezoeker
internal server error
08 dec 2014 18:34
Hallo Ron
Raad opgevolgd en de administrator map van 3.3.6 ge-upload naar de root. Geen resultaten gehad. probleem blijft bestaan. Wat bedoel je met de laatste zin. 'zet je zoek vriendelijk...' in de configuaratie file. Hoe moet ik doen?
vrgr
kelderg
Raad opgevolgd en de administrator map van 3.3.6 ge-upload naar de root. Geen resultaten gehad. probleem blijft bestaan. Wat bedoel je met de laatste zin. 'zet je zoek vriendelijk...' in de configuaratie file. Hoe moet ik doen?
vrgr
kelderg
- kelderg
internal server error
08 dec 2014 18:42
Dat advies van Ron heeft volgens mij geen invloed op het probleem in deze vraag.
Het lijkt mij beter om de tip van Astrid te volgen en eerst die Assetfix uit te voeren.
Het lijkt mij beter om de tip van Astrid te volgen en eerst die Assetfix uit te voeren.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
internal server error
08 dec 2014 18:49
Hallo Woody
Moet ik assetfix uitvoeren naar migratie in 3.3.6 of moet ik dit in orginele site in 2.5 doen en daarna pas migreren naar 3.3.6
vrgr kelderg
Moet ik assetfix uitvoeren naar migratie in 3.3.6 of moet ik dit in orginele site in 2.5 doen en daarna pas migreren naar 3.3.6
vrgr kelderg
- kelderg
internal server error
08 dec 2014 19:38 - 09 dec 2014 17:21
In de Joomla! 2.5-site
Edit Astrid: Off-topic reacties verwijderd.
Edit Astrid: Off-topic reacties verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
internal server error
09 dec 2014 14:25 - 09 dec 2014 17:20
Ik ben deze morgen helemaal opnieuw begonnen. Daarna heb ik de raad van Astrid opgevolgd en assetfix laten draaien in 2.5 .Daarna gemigreerd en het probleem blijft hetzelfde. Als ik de error goed bekijk is er een internal server error. Ligt het nou aan de provider? Moet deze wat doen?
vrgr
kelderg
vrgr
kelderg
- kelderg
internal server error
09 dec 2014 14:52 - 09 dec 2014 17:21
Ik denk dat het wel verstandig is om even contact met je provider op te nemen. Je kunt de inhoud van dit topic goed gebruiken om aan te geven wat je probleem is en wat je er al aan gedaan hebt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
internal server error
09 dec 2014 15:04
Hallo Woody
Ik ga de host benaderen want hij geeft aan bij de migratie 'internal server error", dus in mijn ogen zit er iets verkeerd ook bij de server.
Zodra ik antwoord heb van de provider, hou ik je op de hoogte.
vrgr
kelderg
Ik ga de host benaderen want hij geeft aan bij de migratie 'internal server error", dus in mijn ogen zit er iets verkeerd ook bij de server.
Zodra ik antwoord heb van de provider, hou ik je op de hoogte.
vrgr
kelderg
- kelderg
internal server error
09 dec 2014 15:39
Hallo allemaal
Dit is voorlopig het antwoord van de provider. Ik wacht vandaag rustig af:
De provider:
"Nee sorry, ik heb het ook neergelegd bij de leverancier, misschien dat zij hier iets meer van weten. Daar heb ik nog geen antwoord op gekregen, zodra ik wat weet laat ik het direct weten."
Dit is voorlopig het antwoord van de provider. Ik wacht vandaag rustig af:
De provider:
"Nee sorry, ik heb het ook neergelegd bij de leverancier, misschien dat zij hier iets meer van weten. Daar heb ik nog geen antwoord op gekregen, zodra ik wat weet laat ik het direct weten."
- kelderg
internal server error
17 dec 2014 18:56
Hallo iedereen
De migratie van 2.5.27 naar 3.3.6 is nu geslaagd. Er waren een aantal oorzaken. Ik had een paar extenties niet gede-activeerd en ik had ook geen database reperatie gedaan. Bovendien kwam ik erachter en dat is via de provider opgelost dat de configuratuin php niet schrijfbaar was. Vervolgens had ik de component joomla update niet in in componenten staan. Dit heb ik via SQL op gelost door "menu__"en "extenties__"dte vervangen door prefix_menu en prefix_extenties en toen ging alles goed.
Mijn dank gaat speciaal uit naar Astrid, Woody en Ron die mij bijzonder goed hebt geholpen om dit op te lossen.
vrgr
kelderg
De migratie van 2.5.27 naar 3.3.6 is nu geslaagd. Er waren een aantal oorzaken. Ik had een paar extenties niet gede-activeerd en ik had ook geen database reperatie gedaan. Bovendien kwam ik erachter en dat is via de provider opgelost dat de configuratuin php niet schrijfbaar was. Vervolgens had ik de component joomla update niet in in componenten staan. Dit heb ik via SQL op gelost door "menu__"en "extenties__"dte vervangen door prefix_menu en prefix_extenties en toen ging alles goed.
Mijn dank gaat speciaal uit naar Astrid, Woody en Ron die mij bijzonder goed hebt geholpen om dit op te lossen.
vrgr
kelderg
- kelderg
Tijd voor maken pagina: 0.733 seconden