Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost Na migratie naar Joomla 3 werkt Mailchimp niet meer

Na migratie naar Joomla 3 werkt Mailchimp niet meer

09 jan 2015 22:34
Echt? Sjongejonge. Gek genoeg staat hij op dezelfde server als de 2.5 server waar de module wel draaide. Instellingen dus hetzelfde...
Ik help werkzoekenden en ZZP'ers, om een baan of opdracht te vinden èn te krijgen.

www.judithschoorlemmer.nl
www.sollicitatiehulp.org
  • Judith
  • Judith's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Verbannen
  • Verbannen

10 jan 2015 12:18
Nou, ik word er niet wijzer op met Googlen. Echt alles uitgeplozen, geen oplossingen.

@Wouter, nu weet ik weer wat 1 van de redenen was dat ik afstapte van Acymailing. Ik stuur elke week een e-zine en bij acties nog vaker. Nu heb ik zo'n 600 abonnees, maar dat worden er hopelijk meer. Als ik Acymailing gebruik, staat alles op de server, in de ruimte van de website. Dat maakt de website zo zwaar en op den duur traag. Een Akeeba backup is nu al ruim 300mb en met Acymailing erbij wordt dat nog veel meer.

Is er een mogelijkheid om Acymailing los van de webserver te gebruiken?
Ik help werkzoekenden en ZZP'ers, om een baan of opdracht te vinden èn te krijgen.

www.sollicitatiehulp.org
  • Judith
  • Verbannen
  • Verbannen

10 jan 2015 13:18
Nou, ik ben nu toch weer een stapje verder! Ik heb CMC Mailchimp geinstalleerd. Ook hier wordt geen melding in het scherm getoond (na invullen emailadres en klik op inschrijven), maar er wordt wel keurig een opt-in email. De aanmeldingsprocedure werkt dus wel goed!

Dat is al een pak van mijn hart. Nu nog verder kijken naar de eden dat de bevestigingstekst niet wordt getoond. Ik heb al vaker gemerkt dat meldingen niet verschijnen. Er staat dan X bericht ipv de melding. Of helemaal niks. Moet ik hier een nieuw topic voor openen?

www.sollicitatiehulp.org
  • Judith
  • Verbannen
  • Verbannen

10 jan 2015 17:07
De aanhouder wint (bijna dan :cheer: ). Je vraag past nog wel ongeveer bij het onderwerp van het topic, dus je hoeft geen nieuw draadje aan te maken. Wel fijn dat je het even vraagt.

Is inderdaad heel vreemd dat je geen melding te zien krijgt. Op zich niet zo erg, maar er moet ook een melding komen als je al aangemeld bent (ik heb me even aangemeld en bij een tweede poging zie ik dus ook geen melding). Kan ook niet vinden waardoor het komt.
Ik vermoed ergens een javascript conflict met een andere extensie of met je template. Krijg volgens mij een melding over validate.js die ik gisteren niet zag. Je zou eens kunnen kijken of het op te lossen is met het installeren van JQuery Easy.
Anders alle eigen extensies uitzetten en 1 voor 1 weer aanzetten, of met Protostar even kijken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

10 jan 2015 17:13
Bedankt Astrid! Je hebt me weer wat gegeven om mee te werken, ik ga de mogelijkheden uitproberen!

www.sollicitatiehulp.org
  • Judith
  • Verbannen
  • Verbannen

10 jan 2015 18:22
En ik ben weer stapje verder... met het installeren van JQuey Easy krijg ik nu wel het bedankberichtje. Alleen krijg ik datzelfde bericht, wanneer ik al ben ingeschreven en het nogmaals probeer. Dat klopt dus niet helemaal. Maar wellicht ligt dat aan de module. Ik zoek verder!

www.sollicitatiehulp.org
  • Judith
  • Verbannen
  • Verbannen

12 jan 2015 11:31
Ik ga ermee stoppen voor nu. Het werkt nog niet 100%, maar voorlopig wel voldoende. De tijd ontbreekt me om er nog dieper in te duiken.

Ik wil jullie, en vooral Astrid, heel hartelijk danken voor het meewerken, het heeft me enorm geholpen!

Hartelijke groet, Judith

www.sollicitatiehulp.org
  • Judith
  • Verbannen
  • Verbannen
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.652 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie