Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost error 500 na herladen phocagallery data
error 500 na herladen phocagallery data
03 apr 2015 17:08
Dat kan niet. Als je de juiste Phoca Gallery versie installeert in een 3.4.x site, dan heb je automatisch de tabel phocagallery_styles.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 apr 2015 23:05 - 03 apr 2015 23:12
Toch zie ik de styles tabel niet.
Wat heb ik eerder gedaan ihkv de probleemoplossing:
- het component Phocagallery gedelete via FTP (ik kon toen nog niet in de backend)
- de phoca tabellen uit de database verwijderd.
- nadat het probleem met de 500 error was opgelost Phocagallery opnieuw geïnstalleerd via extensiebeheer. versie 4.1.2. Hierna stond nog geen enkele Phoca tabel in de database !
- De 2.5. database Phoca tabellen weer geïmporteerd in de database.
De styles tabel stond en staat er nog niet bij.
Als ik op de frontend via het menu naar de fotoalbums wil, krijg ik de mededeling dat Phocagallerey_styles "not exsists". (zie bijlage)
Ik zie via het control panel in de module wel alle foto's en categorieën staan, zoals vóór de migratie.
Toch raar dus.
Wat heb ik eerder gedaan ihkv de probleemoplossing:
- het component Phocagallery gedelete via FTP (ik kon toen nog niet in de backend)
- de phoca tabellen uit de database verwijderd.
- nadat het probleem met de 500 error was opgelost Phocagallery opnieuw geïnstalleerd via extensiebeheer. versie 4.1.2. Hierna stond nog geen enkele Phoca tabel in de database !
- De 2.5. database Phoca tabellen weer geïmporteerd in de database.
De styles tabel stond en staat er nog niet bij.
Als ik op de frontend via het menu naar de fotoalbums wil, krijg ik de mededeling dat Phocagallerey_styles "not exsists". (zie bijlage)
Ik zie via het control panel in de module wel alle foto's en categorieën staan, zoals vóór de migratie.
Toch raar dus.
- fbennenb
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
03 apr 2015 23:29
Dan spookt het op jouw site. Alle tabellen worden tijdens de installatie aangemaakt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
04 apr 2015 10:45
Ergens ben ik natuurlijk weer aan het rommelen geweest.
Ik zag in extensiebeheer toch nog de versie 3.2.6-4.04 van Phocagallery staan.
Ondanks dat werd aangegeven dat Phocagallery updated was naar 4.1.2. (waarbij ik overigens) ook een melding kreeg dat images en images/avatars exists
Ik heb vervolgens geprobeerd de verkeerde versie te de-installeren, maar kreeg een foutmelding dat het manifestbestand ontbreekt. Dezelfde melding kreeg ik toen ik het taalbestand (3.1.) van Phocagallery wilde de-installeren.
Ik heb het component ook nog gedelete via FTP, maar ook zonder resultaat.
Wat kan ik nog doen?
Ik zag in extensiebeheer toch nog de versie 3.2.6-4.04 van Phocagallery staan.
Ondanks dat werd aangegeven dat Phocagallery updated was naar 4.1.2. (waarbij ik overigens) ook een melding kreeg dat images en images/avatars exists
Ik heb vervolgens geprobeerd de verkeerde versie te de-installeren, maar kreeg een foutmelding dat het manifestbestand ontbreekt. Dezelfde melding kreeg ik toen ik het taalbestand (3.1.) van Phocagallery wilde de-installeren.
Ik heb het component ook nog gedelete via FTP, maar ook zonder resultaat.
Wat kan ik nog doen?
- fbennenb
04 apr 2015 11:09
Dat van dat manifestbestand is over het algemeen een melding en geen foutmelding. Normaal gesproken zou de extensie dan toch gede-installeerd moeten worden.
Wat gebeurt er nu als je de laatste versie van phoca installeert?
Wat gebeurt er nu als je de laatste versie van phoca installeert?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
04 apr 2015 13:04
Pfff we zijn er uit!!!
Ik heb van Joomla.org opnieuw phoca 4.1.2. gedownload op mijn pc en vervolgens via extensiebeheer geïnstalleerd. Nu lukte het wel. Ook de styles tabel is er en ook draait phoca nu op de site.
Eerder had ik geprobeerd een eerder gedownload bestand opnieuw te installeren, zonder resultaat dus. Misschien was er iets mis met dat bestand.
Overigens lukt het nog steeds niet om de versie 3.2.6-4.04 te deïnstalleren, maar die heb ik nu maar gedeactiveerd.
Hartelijk dank allemaal
Ik weet nu niet zo goed hoe ik dit item moet sluiten.
Eigenlijk zijn er 2 problemen gaan spelen.
- De 500 error. Opgelost na het bericht van Jelle (3april 12.28u)
- Het Phoca probleem. Opgelost met de hulp van Astrid.
Ik heb van Joomla.org opnieuw phoca 4.1.2. gedownload op mijn pc en vervolgens via extensiebeheer geïnstalleerd. Nu lukte het wel. Ook de styles tabel is er en ook draait phoca nu op de site.
Eerder had ik geprobeerd een eerder gedownload bestand opnieuw te installeren, zonder resultaat dus. Misschien was er iets mis met dat bestand.
Overigens lukt het nog steeds niet om de versie 3.2.6-4.04 te deïnstalleren, maar die heb ik nu maar gedeactiveerd.
Hartelijk dank allemaal
Ik weet nu niet zo goed hoe ik dit item moet sluiten.
Eigenlijk zijn er 2 problemen gaan spelen.
- De 500 error. Opgelost na het bericht van Jelle (3april 12.28u)
- Het Phoca probleem. Opgelost met de hulp van Astrid.
- fbennenb
04 apr 2015 13:11
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Ik heb de oplossing aangegeven bij diegene die bij de titel van deze topic past.
Fijn dat het opgelost is.
Ik heb de oplossing aangegeven bij diegene die bij de titel van deze topic past.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden