Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
fout bij backup akeeba
fout bij backup akeeba
22 mrt 2016 16:47
Hallo,
ik probeer een website back-up te plaatsen op mijn nieuwe server met Akeeba Back-up. Als ik bij het database gedeelte ben en dat heb ingevuld dan wil ik verder maar krijg dan deze error:
Wie kan me hier doorheen helpen?
Groetjes, Herman.
p.s. De fout heb ik in de bijlage gezet omdat ik niet kon posten met die fout in het bericht.
ik probeer een website back-up te plaatsen op mijn nieuwe server met Akeeba Back-up. Als ik bij het database gedeelte ben en dat heb ingevuld dan wil ik verder maar krijg dan deze error:
Wie kan me hier doorheen helpen?
Groetjes, Herman.
p.s. De fout heb ik in de bijlage gezet omdat ik niet kon posten met die fout in het bericht.
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- HeRiNo
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
fout bij backup akeeba
22 mrt 2016 17:28
Kan het zijn dat die nieuwe server de two-factor-authentication niet ondersteunt?
Dit zou je kunnen informeren bij de serverbeheerder /hostingbedrijf.
Dit zou je kunnen informeren bij de serverbeheerder /hostingbedrijf.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
fout bij backup akeeba
22 mrt 2016 17:55
Hoi WoodyF4u,
ik heb dat even uitgeprobeerd maar de two-factor-authentication wordt wel ondersteund op de nieuwe server.
Groetjes, Herman.
ik heb dat even uitgeprobeerd maar de two-factor-authentication wordt wel ondersteund op de nieuwe server.
Groetjes, Herman.
- HeRiNo
fout bij backup akeeba
23 mrt 2016 17:08
Het is een omweg, maar wat als je hem uitzet op de originele site en dan een backup maakt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
fout bij backup akeeba
24 mrt 2016 14:05
Hallo Astird,
je antwoord begrijp ik niet helaas.
Maar nog een ontwikkeling. Ben er mee aan de slag gebleven en nu heb ik van 1 website wel de jooml administrator zichtbaar maar niet de website zelf.
www.place2chat.com/administrator/
Weet iemand iets?
Groetjes, Herman.
je antwoord begrijp ik niet helaas.
Maar nog een ontwikkeling. Ben er mee aan de slag gebleven en nu heb ik van 1 website wel de jooml administrator zichtbaar maar niet de website zelf.
www.place2chat.com/administrator/
Weet iemand iets?
Groetjes, Herman.
- HeRiNo
fout bij backup akeeba
24 mrt 2016 14:58
Heb je de restore wel in de juiste map teruggezet.
De melding dat Apache goed werkt duidt erop dat je niet de rootmap van het hostingpakket hebt gebruikt en dat de map nu nog leeg is.
De melding dat Apache goed werkt duidt erop dat je niet de rootmap van het hostingpakket hebt gebruikt en dat de map nu nog leeg is.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
fout bij backup akeeba
25 mrt 2016 21:13
Hallo,
sorry dat ik wat laat reageer. Wat betreft de reactie van WoodyF4u, dat was het niet. Ik ben eigenlijk nog geen stap verder. Het antwoord van Astrid begreep ik niet. Als ik dat begrijp kan ik het uit proberen.
Groetjes, Herman.
sorry dat ik wat laat reageer. Wat betreft de reactie van WoodyF4u, dat was het niet. Ik ben eigenlijk nog geen stap verder. Het antwoord van Astrid begreep ik niet. Als ik dat begrijp kan ik het uit proberen.
Groetjes, Herman.
- HeRiNo
fout bij backup akeeba
25 mrt 2016 21:40 - 26 mrt 2016 10:42
Wat Astrid bedoelt is dat je de two-factor autentication op de website op de oude server eerst uitzet.
Daarna maak je daar een nieuwe back-up.
Die nieuwe back-up neem je mee naar de nieuwe server en je voert daar de restore van de back-up op uit.
Daar zit dan als het goed is geen two-factor autentication in en kan het dus ook geen foutmelding opleveren.
Daarna maak je daar een nieuwe back-up.
Die nieuwe back-up neem je mee naar de nieuwe server en je voert daar de restore van de back-up op uit.
Daar zit dan als het goed is geen two-factor autentication in en kan het dus ook geen foutmelding opleveren.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
fout bij backup akeeba
01 apr 2016 21:19
Hallo,
het is nog steeds niet opgelost dus ik duik er nog maar eens even in. Heb nu gekeken naar de laatste reactie. Maar het gekke is, dat two-factor autentication op de "oude" staat helemaal niet aan. Iemand nog een idee?
Groetjes, Herman.
het is nog steeds niet opgelost dus ik duik er nog maar eens even in. Heb nu gekeken naar de laatste reactie. Maar het gekke is, dat two-factor autentication op de "oude" staat helemaal niet aan. Iemand nog een idee?
Groetjes, Herman.
- HeRiNo
fout bij backup akeeba
02 apr 2016 08:31
Ik kan het even niet meer volgen. Op de url die je aangeeft, zie ik gewoon een site.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
fout bij backup akeeba
02 apr 2016 10:02
Ja Astrid, dat is de "oude" huidige site.
Groetjes, Herman.
Groetjes, Herman.
- HeRiNo
fout bij backup akeeba
02 apr 2016 15:59
Dat is dan zeer verwarrend om die link hier neer te zetten. Als je wel in administrator komt en de frontend niet zichtbaar is, dan zou ik beginnen met de foutrapportage op ontwikkeling te zetten. Waarschijnlijk is er dan sprake van een internal server error namelijk.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.811 seconden