- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Problemen backend na verhuis website
11 mei 2017 00:37Ik heb onze website (joomla 3.7) verhuisd en alles zag er op het eerste zicht goed uit. Het probleem zit hem in de backend, het beheersgedeelte... Ik stuur even een bijlage mee hoe alles er daar uitziet... Kan iemand denken wat er precies fout zou zijn gelopen?
Ik heb de bestanden al eens opnieuw opgeladen maar het probleem blijft...
Dikke dankjewel alvast!
- kabal
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 mei 2017 06:01Hoe heb je de site verhuisd?
Het beste en meest makkelijke is met behulp van Akeeba backup (en kickstart)
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
11 mei 2017 09:17Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 mei 2017 10:20Dankjewel voor jouw antwoord!
Ik heb via de file manager van mijn host alle bestanden gedownload en de database geëxporteerd. (Dus niet via akeeba, maar manueel). De website wordt goed getoond maar het administrator-gedeelte is eigenlijk onbruikbaar.
Ik heb alles nog eens opnieuw gedaan om zeker te zijn dat er onderweg toch zeker geen bestanden beschadigd zijn geraakt of zouden ontbreken. Helaas...
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
11 mei 2017 10:28- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
11 mei 2017 10:31Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
11 mei 2017 11:30sorry, hoor
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
11 mei 2017 11:45Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
11 mei 2017 11:49 - 11 mei 2017 12:07Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.[10-May-2017 23:34:37 Europe/Brussels] PHP Warning: require_once(/data/vhosts/deluisterkamer.be/wwwroot/includes/defines.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/vhosts/deluisterkamer.be/wwwroot/index.php on line 37
[10-May-2017 23:34:37 Europe/Brussels] PHP Fatal error: require_once(): Failed opening required '/data/vhosts/deluisterkamer.be/wwwroot/includes/defines.php' (include_path='.:/usr/share/php') in /data/vhosts/deluisterkamer.be/wwwroot/index.php on line 37
[10-May-2017 23:35:03 Europe/Brussels] PHP Warning: require_once(/data/vhosts/deluisterkamer.be/wwwroot/includes/defines.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/vhosts/deluisterkamer.be/wwwroot/index.php on line 37
[10-May-2017 23:35:03 Europe/Brussels] PHP Fatal error: require_once(): Failed opening required '/data/vhosts/deluisterkamer.be/wwwroot/includes/defines.php' (include_path='.:/usr/share/php') in /data/vhosts/deluisterkamer.be/wwwroot/index.php on line 37
- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
11 mei 2017 12:06Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
11 mei 2017 14:28- kabal
- Bekend met Joomla!NL
-
11 mei 2017 14:38Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid