- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
bug op de site mogelijk gehacked
13 aug 2018 12:42 - 13 aug 2018 12:49Ik heb de config.php van van nature in een pdf gezet en bijgevoegd.
Edit Astrid: Ik heb de bijlagen verwijderd i.v.m. veiligheid.
- joopkamperman
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
13 aug 2018 12:51 - 13 aug 2018 12:52Dus je hebt de query op de verkeerde tabellen uitgevoerd.mwsgb_
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 aug 2018 13:04- joopkamperman
- Joomla!NL ontdekker
13 aug 2018 16:26 - 14 aug 2018 08:58Is de back-up van de bestanden EN de database teruggezet?
Ik vermoed dat je mappen en bestanden niet praten met de juiste database.
Kijk eens in het bestand configuration.php en zoek naar de tabel-prefix.
Kijk vervolgens in phpMyAdmin of je bij de MySQL-info over de database een database ziet die ook begint met diezelfde prefix.
En laat eerst even weten wat je hierover hebt gevonden.
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
13 aug 2018 19:42En in je screenshot van je database zie ik 3 gebruikers met wachtwoord "secret".joopkamperman schreef : met phpadmin. via users de secretcode toegepast
Dus nu is er wel verwarring.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
13 aug 2018 21:45- joopkamperman
- Joomla!NL ontdekker
13 aug 2018 21:58 - 13 aug 2018 22:06vanmiddag kreeg ik van de provider deze mail; ( dit ondanks 13 andere tickets, de linkerhand weet niet wat de rechter doet)
Uw ticket met betrekking tot de website en inloggen staat nog open. Wij waren nog in afwachting van uw reactie. Ik zie dat er een plugin wordt gebruikt voor extra verificatie. Ik heb deze uitgeschakeld op beide websites. Kunt u nagaan of u kunt inloggen binnen Joomla met de gegevens die u had?
bij inlog poging kreeg ik dit in beeld ;
Waarschuwing
JAuthentication: :authenticeren: Laden van plugin mislukt: plgauthenticationjoomla
JAuthentication: :authenticeren: Laden van plugin mislukt: plgauthenticationcookie
Edit Jelle: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- joopkamperman
- Joomla!NL ontdekker
13 aug 2018 22:02Plak het volgende in het veld bij sql in phpmyadmin, voer de query uit en kijk of je in kunt loggen met gebruikersnaam admin2 en wachtwoord secret.
sluiten
- Astrid
13 aug 2018 22:08Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
13 aug 2018 22:10ik geloof nog steeds niet dat mijn site gehacked zou zijn.
- joopkamperman
- Joomla!NL ontdekker
13 aug 2018 22:14 - 13 aug 2018 22:26Ik zie dat er een plugin wordt gebruikt voor extra verificatie. Ik heb deze uitgeschakeld op beide websites.
Waarschuwing
JAuthentication: :authenticeren: Laden van plugin mislukt: plgauthenticationjoomla
JAuthentication: :authenticeren: Laden van plugin mislukt: plgauthenticationcookie
Dat is dus wat de hoster niet had moeten doen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
- joopkamperman
- Joomla!NL ontdekker