Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Onjuiste update melding Joomla update melding plugin
Onjuiste update melding Joomla update melding plugin
05 okt 2018 15:22
Ik weet zeker dat er geen andere site actief is.
- ronald_nld
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
05 okt 2018 15:26
Tja, dan kom ik ook niet verder dan zoeken in de artikelen die Astrid je heeft aangeraden in reactie #8 van dit topic.
Heb je al die info al doorgelopen?
Heb je al die info al doorgelopen?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
05 okt 2018 15:38
Zoals eerder gezegd had ik al veel gezocht en ook een aantal artikelen uit de link van Astrid bekeken.
In bijna alle gevallen gaat het over het niet functioneren van de notificatie en als er een raakvlak met mijn probleem was dan was er ook geen oplossing voor, buiten het uitzetten van de plugin.
In bijna alle gevallen gaat het over het niet functioneren van de notificatie en als er een raakvlak met mijn probleem was dan was er ook geen oplossing voor, buiten het uitzetten van de plugin.
- ronald_nld
- Nieuw op Joomla!NL
-
05 okt 2018 15:58
Je zou nog even kunnen onderzoeken of je echt alles wat je extra hebt geïnstalleerd ook hebt geupdate naar de meest recente versie.
Controleer daarbij ook alle extensies die zich niet automatisch melden voor updates.
Ga daarvoor naar Extensies => Beheren => Beheren en filter daar op extensies boven de 10.000
Loop de versies die je daar ziet een voor een na en vergelijk ze met de versie die de ontwikkelaar van de extensie op zijn site aanbiedt.
Het zou name;lijk kunnen dat er een verouderde extensie ergens iets dwarsligt.
En controleer voor de zekerheid ook nog even of je website mogelijk is gehackt: sitecheck.sucuri.net
Controleer daarbij ook alle extensies die zich niet automatisch melden voor updates.
Ga daarvoor naar Extensies => Beheren => Beheren en filter daar op extensies boven de 10.000
Loop de versies die je daar ziet een voor een na en vergelijk ze met de versie die de ontwikkelaar van de extensie op zijn site aanbiedt.
Het zou name;lijk kunnen dat er een verouderde extensie ergens iets dwarsligt.
En controleer voor de zekerheid ook nog even of je website mogelijk is gehackt: sitecheck.sucuri.net
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
05 okt 2018 16:04 - 06 okt 2018 09:35
Gaan we doen
No malware found
Edit Astrid: Ik heb je berichten samengevoegd.
No malware found
Edit Astrid: Ik heb je berichten samengevoegd.
- ronald_nld
- Nieuw op Joomla!NL
-
12 okt 2018 15:13
Goed nieuws: Het probleem is gevonden.
Het was toch een "oude" installatie
Na een PHP update heeft de hosting provider de site verhuisd naar een andere, nieuwe server.
De vorige joomla installatie bleef echter intact en genereerde de updatemeldingen, die overigens klopte.
Hartelijk dank voor het meedenken en sorry dat ik volharde in het feit dat er geen tweede joomla versie was.
Wat mij betreft: Opgelost!
Het was toch een "oude" installatie
Na een PHP update heeft de hosting provider de site verhuisd naar een andere, nieuwe server.
De vorige joomla installatie bleef echter intact en genereerde de updatemeldingen, die overigens klopte.
Hartelijk dank voor het meedenken en sorry dat ik volharde in het feit dat er geen tweede joomla versie was.
Wat mij betreft: Opgelost!
- ronald_nld
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.644 seconden