Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
foutmeldingen na update joomla en PHP naar 7.2
17 okt 2018 10:05 - 17 okt 2018 11:07
Na mijn sites van de laatste update te hebben voorzien en naar de PHP 7.2 te hebben gezet kom ik foutmeldingen tegen die allemaal een beetje op elkaar lijken, zoals deze bij het maken van een formuliertje in RSform
En deze bij het maken van een artikel waar ik JCE bij gebruik
Edit Romke: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Warning: Creating default object from empty value in /home/vhosts/http://dubbelzorg.nl/httpdocs/nieuw/libraries/src/Application/SiteApplication.php on line 543
En deze bij het maken van een artikel waar ik JCE bij gebruik
Iemand een idee waar dit vandaan komt? En belangrijker hoe ik dit op kan lossenNotice: Undefined variable: path in /mnt/web221/e3/35/52047335/htdocs/administrator/components/com_jce/models/editor.php on line 900 Notice: Undefined variable: path in /mnt/web221/e3/35/52047335/htdocs/administrator/components/com_jce/models/editor.php on line 901 Notice: Undefined variable: path in /mnt/web221/e3/35/52047335/htdocs/administrator/components/com_jce/models/editor.php on line 910
Edit Romke: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- john078
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
17 okt 2018 10:20
Zorg er ook voor dat al je extensies up to date zijn. Niet alle extensies werken nog met de auto-update melding.
Loop dus je extensies na en kijk bij de makers of er een nieuwere versie beschikbaar is.
Als alle extensie bijgewerkt zijn kun je testen om je php versie te verhogen.
Loop dus je extensies na en kijk bij de makers of er een nieuwere versie beschikbaar is.
Als alle extensie bijgewerkt zijn kun je testen om je php versie te verhogen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
18 okt 2018 11:32
Extensies zijn van een update voorzien, PHP zowel op 7.1 als op 7.0 geprobeerd... zonder resultaat
Bij RSForm heb ik naar de regel gekeken waar de fout wordt gemaakt
$template->template = \JFilterInput::getInstance()->clean($template->template, 'cmd');
De template Helium (Gantry5) word niet geladen maar in plaats daarvan de standaard template van Joomla
Bij RSForm heb ik naar de regel gekeken waar de fout wordt gemaakt
$template->template = \JFilterInput::getInstance()->clean($template->template, 'cmd');
De template Helium (Gantry5) word niet geladen maar in plaats daarvan de standaard template van Joomla
- john078
- Joomla!NL ontdekker
-
18 okt 2018 11:48Wat bedoel je hiermee?De template Helium (Gantry5) word niet geladen maar in plaats daarvan de standaard template van Joomla
Weet je echt zeker dat al je extensies up-to-date zijn?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 okt 2018 12:38
Wat ik daarmee bedoelde zie je op deze url
dubbelzorg.nl/nieuw/index.php?option=com...view=rsform&formId=1
en ja ik heb echt alles van een update voorzien, alleen JCE niet maar die staat uit, gebruik nu tijdelijk Tiny
dubbelzorg.nl/nieuw/index.php?option=com...view=rsform&formId=1
en ja ik heb echt alles van een update voorzien, alleen JCE niet maar die staat uit, gebruik nu tijdelijk Tiny
- john078
- Joomla!NL ontdekker
-
18 okt 2018 13:15
Zet de foutrapportage eens op ontwikkeling en kijk of je dan meer meldingen ziet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
18 okt 2018 19:14
gedaan en laat niets mee zien...
- john078
- Joomla!NL ontdekker
-
18 okt 2018 19:41
En als je nieuw formulier maakt en deze aan je menu-item koppelt?
Ik zie dat je onder herhaald recepten een standaard voorbeeld formulier hebt van RSForm en daar zie ik geen foutmeldingen.
Ik krijg het idee dat je bij het menu-item contact mogelijk niet het juiste template stijl is gekozen?
Ik zie dat je onder herhaald recepten een standaard voorbeeld formulier hebt van RSForm en daar zie ik geen foutmeldingen.
Ik krijg het idee dat je bij het menu-item contact mogelijk niet het juiste template stijl is gekozen?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
18 okt 2018 23:52
De fout treed op als ik in preview naar het formulier kijk, dan kies je geen template maar wordt automatisch de default template geladen.
- john078
- Joomla!NL ontdekker
-
19 okt 2018 08:43 - 19 okt 2018 08:44
Dat vermoeden had ik al. Dan heeft dat niets met de PHP versie te maken, maar met je templatetoewijzing.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
19 okt 2018 19:32
Hallo,
Je had op een ander forum dezelfde vraag gesteld wil je de oplossing van het probleem ook met de leden en beantwoorders hier op dit forum delen?
Zo houden we ons forum ook overzichtelijk.
Je had op een ander forum dezelfde vraag gesteld wil je de oplossing van het probleem ook met de leden en beantwoorders hier op dit forum delen?
Zo houden we ons forum ook overzichtelijk.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
20 okt 2018 10:56
Beide problemen bleken te maken te hebben met taalinstellingen van de templates bij multi language sites, na de joomla update en update van extensions waren die op een specifieke taal gesprongen. Zowel JCE als RSform kunnen daar niet mee overweg. Ik heb de templates op all languages gezet en de probkemen waren opgelost.
- john078
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.722 seconden