Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foutmelding menu na updaten
Foutmelding menu na updaten
01 okt 2019 12:43 - 01 okt 2019 12:45
Na het updaten van de extensions in mijn website krijg ik de volgende foutmelding:
Het menu ligt door elkaar en is niet in de goede volgorde te zetten.
Ik had al wat rondgezocht op internet en heb geprobeerd het menu opnieuw op te bouwen maar ook daar een foutmelding:
Ik heb een aantal keer de backup teruggezet en andere volgorde geprobeerd. De foutmelding blijft komen maar het menu staat nu niet meer door elkaar.
Met wat ik op internet lees, maar niet helemaal begrijp af en toe, krijg ik de indruk dat de fout al eerder is ontstaan.
Wat ik hiermee moet is me een raadsel???
Joomla 3.9.12
recente updates extensions: JCE 2.7.18, admintools 5.3.4, weblinks 3.7.0, OSmap 4.2.21
www.titialont.nl
Edit Astrid: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Fout
Joomla\CMS\Table\Menu::_getNode(1, ) failed.
Waarschuwing
Fout tijdens opbouwen van menu's beheergedeelte
Het menu ligt door elkaar en is niet in de goede volgorde te zetten.
Ik had al wat rondgezocht op internet en heb geprobeerd het menu opnieuw op te bouwen maar ook daar een foutmelding:
Fout
Heropbouwen van menu-itemlijst is mislukt
Ik heb een aantal keer de backup teruggezet en andere volgorde geprobeerd. De foutmelding blijft komen maar het menu staat nu niet meer door elkaar.
Met wat ik op internet lees, maar niet helemaal begrijp af en toe, krijg ik de indruk dat de fout al eerder is ontstaan.
Wat ik hiermee moet is me een raadsel???
Joomla 3.9.12
recente updates extensions: JCE 2.7.18, admintools 5.3.4, weblinks 3.7.0, OSmap 4.2.21
www.titialont.nl
Edit Astrid: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Ineke_vg
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
01 okt 2019 13:00
Heb je
hier
iets aan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 okt 2019 15:30
Bedankt Astrid. Hoewel ik het wel even spannend vond omdat het voor een oudere joomla versie was, heeft het toch geholpen.
Ik heb wel de handmatige versie geprobeerd want die met het php bestand werkte niet.
Gewoon maar domweg ingevuld wat er stond want ik wist niet zo heel goed wat ik aan het doen was
Hoofdzaak: het is opgelost.
Ik heb wel de handmatige versie geprobeerd want die met het php bestand werkte niet.
Gewoon maar domweg ingevuld wat er stond want ik wist niet zo heel goed wat ik aan het doen was
Hoofdzaak: het is opgelost.
- Ineke_vg
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
01 okt 2019 15:31
Je had je topic afgesloten met de knop "Oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde post geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een bericht waarin de oplossing staat beschreven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.705 seconden