Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost PhPadmin batch createdby en modifiedby
PhPadmin batch createdby en modifiedby
05 nov 2020 12:41
Ik heb een oude site via Akeeba verplaatst naar een nieuwe host. In de eerste plaats wou ik een propere installatie, maar ik wou een paar 100 artikels meenemen, dus heb ik voor de akeeba-oplossing gekomen. Alles is goed gelukt en ik heb de site werkend gekregen tot de laatste update. Ik heb ook alle oude gebruikers verwijderd, maar ik merk nu dat als ik oude artikels wil tonen ik volgende foutmelding krijg:
Waarschuwing
JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 983 niet laden
Lijkt me logisch want ik heb alle oude gebruikers gewist.
Nu wil ik in de phpmyadmin alle createdby-id's en modifiedby-id's van mijn artikels aanpassen naar een bestaand gebruikersid (982) zodat ik die storende foutmelding niet steeds krijg.
Ik kan die artikels een voor één bewerken in phpmyadmin, maar kan ik dat ook in batch doen? Dat zou nogal wat tijd besparen. De id zou moeten veranderen van 983 naar 982.
Alvast bedankt om te helpen meedenken.
Waarschuwing
JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 983 niet laden
Lijkt me logisch want ik heb alle oude gebruikers gewist.
Nu wil ik in de phpmyadmin alle createdby-id's en modifiedby-id's van mijn artikels aanpassen naar een bestaand gebruikersid (982) zodat ik die storende foutmelding niet steeds krijg.
Ik kan die artikels een voor één bewerken in phpmyadmin, maar kan ik dat ook in batch doen? Dat zou nogal wat tijd besparen. De id zou moeten veranderen van 983 naar 982.
Alvast bedankt om te helpen meedenken.
- dawebmasta
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
05 nov 2020 13:02
In phpMyAdmin zit een zoek en vervang optie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 nov 2020 13:14
Lijkt me inderdaad de oplossing, maar ik kan de juiste kolom niet kiezen. Created by staat niet in de dropdownlist.
Zie bijlage.
Zie bijlage.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- dawebmasta
05 nov 2020 13:16
Dan zal je zelf een query moeten maken. Of eventueel gebruik maken van de DB Replacer van Regular Labs.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 nov 2020 13:24
Ja met DB replacer gaat het super! Bedankt Astrid!
- dawebmasta
Tijd voor maken pagina: 0.813 seconden