- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost foutmelding: Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces
foutmelding: Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces
14 jan 2021 11:56 - 15 jan 2021 12:23Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in ...
Ik krijg op m'n website een hoop foutmeldingen zoals hierboven vermeld.
Maar mijn vraag is of ik (via een omweg?) in het administrator gedeelte kan geraken. Ik kan dit momenteel niet en kan daardoor geen verdere details geven rond versie php of joomla.
En indien nt mogelijk, kan ik mijn site nog herstellen ?
Thnx
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- mdadvice
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
foutmelding: Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces
14 jan 2021 12:36 - 14 jan 2021 12:38Meestal is deze foutmelding een probleem met de versie van Joomla en de gebruikte PHP versie.
De PHP versie zou je kunnen bekijken in je Admin van de hoster.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
15 jan 2021 12:04 - 15 jan 2021 12:22In de error.log krijg ik o.a. volgende:
PHP Warning: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' (this will throw an Error in a future version of PHP) in XXX/plugins/system/RSFYTB/RSFYTB.php on line 97
[14-Sep-2020 00:08:19 America/Boise] PHP Warning: xxx/DStemplates): failed to open dir: No such file or directory in xxx/plugins/system/RSFYTB/RSFYTB.php on line 100
[14-Sep-2020 00:08:19 America/Boise] PHP Warning: scandir(): (errno 2): No such file or directory in /xxx/plugins/system/RSFYTB/RSFYTB.php on line 100
[14-Sep-2020 00:08:19 America/Boise] PHP Warning: Invalid argument supplied for foreach() in xxx/plugins/system/RSFYTB/RSFYTB.php on line 100
terwijl RSFYTB plugin niet te vinden is tss mijn plugins (via cpanel/filemanager)
RSFYTB: geen resultaten via google.
Kan iemand mij verder helpen o.a. hoe kan ik RSFYTB misschien verwijderen, en ook de verwijzing daarnaar.
Thnx.
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- mdadvice
- Nieuw op Joomla!NL
15 jan 2021 12:18vreemd php bestand ik twijfel of dit een hack bestand is of niet!
In de folder xxx/plugins/system is dit bestand dus niet te vinden?
Groetjesss
- Janp
- Bezoeker
15 jan 2021 12:48Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 jan 2021 18:01foutmelding die telkens terugkomt:
Fri Jan 15 10:11:12.483564 2021] [:error] [pid 812914:tid 139990757709568] [client 173.254.201.209:0] PHP: syntax error, unexpected '{' in /home1/xxx/public_html/php.ini on line 889
wanneer ik dan kijk in de php.ini code, line 889, dan staat er:
{nocache,private,public,}
- mdadvice
- Nieuw op Joomla!NL
15 jan 2021 18:34Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
17 jan 2021 10:48Vraag is dan eerder waar ik de Apache error logs vind, die je bedoelt in voorgaande posts.
Thnx
- mdadvice
- Nieuw op Joomla!NL
17 jan 2021 11:28Je geeft aan dat de php.ini boven de map public_html staat, maar dan begrijp ik dit niet in de melding:
public_html/php.ini
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
17 jan 2021 11:50Ik zal mijn website herbouwen (is een privéproject), tenzij je nog een lumineus voorstel hebt om te fout vooralsnog te verhelpen.
In ieder geval waardeer ik erg je hulp en bedank je dus daarvoor!
- mdadvice
- Nieuw op Joomla!NL
17 jan 2021 12:52Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
17 jan 2021 15:22Klopt dat?
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam