Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Importeren database stopt voortijdig
17 feb 2021 17:53 - 17 feb 2021 17:56
Ik heb een raar probleem. Ik maak van de database van de website
www.francisus-parochie.nl
met Akeeba een backup. Deze sql-file importeer ik in mijn lokale versie van de website. Deze lokale database heb ik eerst leeggemaakt. Het importeren stopt bij het bestand admintools_log en dan krijg ik deze foutmelding:
Echter, als ik de database direct vanuit de live versie bij de hoster exporteer met PHPAdmin, werkt het importeren lokaal wel.
Iemand enig idee waaraan dat kan liggen?
Aanvulling: ik werk met Joomla 3.9.24 / PHP versie 7.4.9 / Akeeba 7.5.3
Code:
Fout
Statische analyse:
1 fouten zijn gevonden tijdens de analyse.
Onverwacht begin van opdracht. (near "ABDB" at position 3)
SQL-query: Kopiëren
/**ABDB**/CREATE TABLE `arz3_admintools_log` ( `id` bigint(20) unsigned NOT NULL AUTO_INCREMENT, `logdate` datetime NOT NULL, `ip` varchar(40) COLLATE utf8mb4_unicode_ci DEFAULT NULL, `url` varchar(10240) COLLATE utf8mb4_unicode_ci DEFAULT NULL, `reason` enum('other','adminpw','ipwl','ipbl','sqlishield','antispam','wafblacklist','tpone','tmpl','template','muashield','csrfshield','badbehaviour','geoblocking','rfishield','dfishield','uploadshield','xssshield','httpbl','loginfailure','securitycode','external','awayschedule','admindir','sessionshield','nonewadmins','nonewfrontendadmins','configmonitor','phpshield','404shield') COLLATE utf8mb4_unicode_ci DEFAULT NULL, `extradata` longtext COLLATE utf8mb4_unicode_ci DEFAULT NULL, PRIMARY KEY (`id`), UNIQUE KEY `id` (`id`), KEY `#__admintools_log_logdate_reason` (`logdate`,`reason`), KEY `#__admintools_log_logdate_reason` (`logdate`,`reason`) ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8mb4 COLLATE=utf8mb4_unicode_ci
MySQL meldt: Documentatie
#1061 - Dubbele zoeksleutel naam '#__admintools_log_logdate_reason'
Echter, als ik de database direct vanuit de live versie bij de hoster exporteer met PHPAdmin, werkt het importeren lokaal wel.
Iemand enig idee waaraan dat kan liggen?
Aanvulling: ik werk met Joomla 3.9.24 / PHP versie 7.4.9 / Akeeba 7.5.3
Laatst bewerkt 17 feb 2021 17:56 door wesselsjan.
Discussie gesloten.
- wesselsjan
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
18 feb 2021 08:56
Ik kan het niet reproduceren. Lijkt wel alsof je een oudere database probeert te importeren, want de query klopt niet.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
19 feb 2021 17:16
De oplossing, die eigenlijk geen oplossing is: ik heb de component Admintools verwijderd. Nu werkt het weer goed.
Discussie gesloten.
- wesselsjan
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
19 feb 2021 17:41
Dat is inderdaad geen oplossing. Ik heb daarom opgelost verwijderd en dit draadje gesloten.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.908 seconden