Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

witte pagina administratie

witte pagina administratie

03 mrt 2021 08:33
#1
Na enige jaren afwezigheid op een forum toch maar weer een account aangemaakt.
Eerst even gezocht in de oudere berichten maar de oplossing nog niet kunnen vinden.
Component van JCE ge-update naar laatste versie, zonder problemen. Alle andere waren up to date.
Volgende dag willen inloggen op de administratie pagina en een witte pagina krijgen.
Volgens de diverse antwoorden zou het kunnen zitten in een PHP conflict met een component van de site.
dus via Plek de PHP versie omlaag gezet (huidige versie is 7.4.15) bij lager dan versie 7 krijg ik Bad gateway fout, de andere lagere versies geven de zelfde witte pagina.
Joomla versie nu via ftp ge-update naar versie 3.9.25 (hij was 3.9.24)

waar kan ik nog meer naar kijken en/of kan ik anders met een omweg iets wijzigen zodat ik weer toegang krijg?
alvast dank! Eelco
  • sitebowl
  • sitebowl's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

witte pagina administratie

03 mrt 2021 09:12
#2
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Dan kan je het beste eerst in de configuration.php de foutrapportage op ontwikkeling zetten in de hoop dat je dan een duidelijkere foutmelding krijgt.
Code:
public $error_reporting = 'development';
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37113

witte pagina administratie

03 mrt 2021 09:24 - 03 mrt 2021 10:24
#3
Dank voor je snelle antwoord.
Deze aanpassing had ik al geprobeerd en krijg dan het volgende bij het inlog scherm:

Notice: Trying to get property 'metadata' of non-object in /var/www/vhosts/bowlingmenken.nl/httpdocs/libraries/src/Language/LanguageHelper.php on line 43

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/bowlingmenken.nl/httpdocs/libraries/src/Language/LanguageHelper.php on line 46


En dan alsnog een witte pagina na inlog, nog niet echt iets verder gekomen dus.
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Laatst bewerkt 03 mrt 2021 10:24 door Astrid.
  • sitebowl
  • sitebowl's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

witte pagina administratie

03 mrt 2021 09:57 - 03 mrt 2021 10:06
#4
øke volgende gedaan:
via ftp de map com_jce in administrator hernoemd en kan er weer in echter nu moet ik het probleem aanpakken.
Oude hernoemde mappen verwijderd en opnieuw JCE geïnstalleerd. Nu werkt het weer.....

Voor mij was de oplossing dus niet de regels toevoegen aan de configuratie php maar gewoon via FTP de mappen hernoemen en daarna zelfs verwijderen.
Waarschijnlijk is er toch ergens iets corrupt geraakt bij het bijwerken van JCE.

Dank voor het meedenken en wellicht heeft iemand iets aan mijn antwoord en oplossing.
Laatst bewerkt 03 mrt 2021 10:06 door sitebowl.
  • sitebowl
  • sitebowl's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.734 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie