Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

e-mail in spambox?

e-mail in spambox?

26 feb 2014 14:52
Klopt helemaal Romke! Ik heb inderdaad ook de meldingen gehad dat je wat had ingestuurd via een @planet. Fijn om te horen dat het bij jou in elk geval de notificaties goed afgeleverd worden!

Hopen dat dit bij de rest ook zo is en dat er ook geen problemen meer zijn bij @hotmail en @gmail adressen. :)
  • dmeijer13
  • dmeijer13's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

e-mail in spambox?

26 feb 2014 15:11
E-mailheader ziet er nu iig goed uit. Kan niet meer met gmail testen omdat ik daar gisteren al een keer op "Geen Spam" geklikt had :(
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

e-mail in spambox?

26 feb 2014 15:13

Astrid schreef : E-mailheader ziet er nu iig goed uit. Kan niet meer met gmail testen omdat ik daar gisteren al een keer op "Geen Spam" geklikt had :(

Idemdito. :)
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

e-mail in spambox?

26 feb 2014 15:30
Toch bedankt!

Mijn wijzigingen hebben in elk geval niet geholpen is helaas gebleken. Dan blijf ik nog maar even reactie van de hosting provider afwachten!

Jeffrey. :)
  • dmeijer13
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

e-mail in spambox?

28 feb 2014 15:46 - 28 feb 2014 15:47
Mensen, wederom mijn excuus voor een dubbelpost in dit topic..

Het probleem lijkt nu dus écht opgelost te zijn. Naar aanleiding van mijn en jullie informatie en enkele tests die ik uitgevoerd heb is de hosting erachter gekomen dat het IP ergens op een blacklist stond. Ze hebben vanzelfsprekend een verzoek gedaan het betreffende IP adres eraf te halen.

Bij mij lijkt het te werken. Nu wil ik een aantal mensen vragen die dit lezen eens 'n test te doen. het geldt alleen voor mensen met een @gmail.com, @hotmail.com, @live.nl of @outlook.com e-mailadres.

Ga naar www.new.rijschool-ard.nl/index.php/aanmelden-rijles
Vul dan enkel het veld naam en e-mail in.
Kijk of je een bevestigingsmail krijgt en of deze in je postvak in komt.

Graag zou ik meerdere mensen willen die dit testen. Mocht het nu dan écht opgelost zijn dan zal ik het topic op opgelost zetten en ben ik jullie eeuwig dankbaar voor het mee helpen en meedenken!
  • dmeijer13
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

e-mail in spambox?

28 feb 2014 15:53
Helaas voor jou in de gmail spamfolder!

Jan
  • jan
  • jan's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL

e-mail in spambox?

06 mrt 2014 10:54
Hallo allemaal!

Ik dacht, ik zet maar eens een update neer! Wellicht dat iemand toch nog op een oplossing gaat komen.

Ik heb veen contact gehad met mijn hosting provider en de V4BL. De partij waar het IP adres van mijn site geblokkeerd is.

V4BL zegt dat de blokkade hiervoor zorgt en dat die weg moet. De reden voor de blokkade is dat het IP adres geen rDNS heeft. Ik vind dit persoonlijk een erg raar verhaal.

Mijndomein, de hostingprovider zegt dat de rDNS wel degelijk is geconfigureerd en ook juist is. Er zijn op de server geen afwijkingen. Ik weet hierin echter niet wie ik geloven moet nu...

Hetzelfde probleem met de e-mail heb ik op een ander webdomein dat ook bij deze provider staat geregistreerd. Gewoon precies hetzelfde. Het maakt gewoon niet uit, bij webservices komt ie in de spambox. Bij gmail wilt het er af en toe wel gewoon doorheen komen.

Mijndomein heeft mij geadviseerd microsoft te contacten, dus dat heb ik ook gedaan voor dit verhaal die betrekking hebben op hun mail-adressen. Mijn instellingen zijn juist in Joomla, dat is wat ik zeker weet.

Ik word echt moedeloos van dit probleem! Mocht iemand een andere oplossing hebben waardoor dit komt of hier een conclusie uit kunnen halen waardoor dit komt ik hoor het graag. ik ben helaas niet afgestudeerd voor e-mailserver beheerder >_>
  • dmeijer13
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.760 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie