Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Phoca gallery alleen upload enkele foto
Phoca gallery alleen upload enkele foto
27 okt 2014 19:21
Beste,
Sinds enige tijd kan ik alleen nog maar 1 foto per keer uploaden. Meerdere uploads werkt niet meer, hoewel dat wel gewerkt heeft. Joomla 3.3.6. Iets vergeten na de upgrade?
Sinds enige tijd kan ik alleen nog maar 1 foto per keer uploaden. Meerdere uploads werkt niet meer, hoewel dat wel gewerkt heeft. Joomla 3.3.6. Iets vergeten na de upgrade?
- sysman
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
27 okt 2014 20:13
Heb je al eens een andere browser geprobeerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 okt 2014 13:59
Dag Astrid,
Inderdaad heb ik ook IE gebruikt naast dat ik altijd Mozilla gebruik. In beide gevallen gebeurt er precies hetzelfde. Als ik kies voor Images,- Multiple Add,- Multiple upload, - (eventueel wel of niet met reeds aangemaakte folder, title en/of catagorie) op moment van de klik op Add Files, gebeurt er niets.
Joomla uitv 3.3.6 en Phoca 4.1.2
Inderdaad heb ik ook IE gebruikt naast dat ik altijd Mozilla gebruik. In beide gevallen gebeurt er precies hetzelfde. Als ik kies voor Images,- Multiple Add,- Multiple upload, - (eventueel wel of niet met reeds aangemaakte folder, title en/of catagorie) op moment van de klik op Add Files, gebeurt er niets.
Joomla uitv 3.3.6 en Phoca 4.1.2
- sysman
28 okt 2014 14:13 - 28 okt 2014 14:14
Phoca is gevoelig voor mappen en bestanden met spaties.
Dat vinden de Phoca-extensies niet leuk.
Gebruik je bij de Multiple-upload bestanden met spaties? Zet op de plaats van de spaties dan eens een _
Dat vinden de Phoca-extensies niet leuk.
Gebruik je bij de Multiple-upload bestanden met spaties? Zet op de plaats van de spaties dan eens een _
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
28 okt 2014 14:19
In Firefox hier geen probleem. Dus vermoed een lokaal probleem (of heel misschien iets met server configuratie).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 okt 2014 17:57
Dag Astrid, WoodyF4u
Ik heb het alleen fia FTP kunnen uploaden naar een reeds met Phoca aangemaakte map en Categorie.
Zoals op de website van Phoca al wordt gemeld herkend Phoca de foto's in de map en via het aangeven van de categorie en titel en daarna opslaan worden de thumbs gemaakt. Een beetje omslachtig, maar het werkt wel. Oorzaak ???
Ik heb het alleen fia FTP kunnen uploaden naar een reeds met Phoca aangemaakte map en Categorie.
Zoals op de website van Phoca al wordt gemeld herkend Phoca de foto's in de map en via het aangeven van de categorie en titel en daarna opslaan worden de thumbs gemaakt. Een beetje omslachtig, maar het werkt wel. Oorzaak ???
- sysman
Tijd voor maken pagina: 0.670 seconden