Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foutmelding bij volgen link in Nieuwsbrief Acymailing
Foutmelding bij volgen link in Nieuwsbrief Acymailing
21 nov 2014 17:07 - 21 nov 2014 17:28
Vandaag de herziene website
Geloven in Samenleven
live gezet (Joomla 3.3.3). Tegelijk een nieuwsbrief verzonden met Acymailing Essential 4.8.1. De links in de webversie van de nieuwsbrief werken wel, maar het blijkt dat het volgen van links in de toegezonden nieuwsbrief niet goed werkt, althans bij mij (in de testversies die ik tijdens de productie heb gestuurd, werkte het wel). Als ik een link aanklik, krijg ik deze melding:
Heeft iemand hiermee ervaring?
Groeten,
Jan
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Unknown column 'lastopen_ip' in 'field list' SQL=UPDATE gis_acymailing_subscriber SET `lastopen_date` = 1416584934, `lastopen_ip` = 'xx.xx.52.178' WHERE `subid` = 301
Heeft iemand hiermee ervaring?
Groeten,
Jan
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- wesselsjan
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
21 nov 2014 17:29
Heb je je tabel al eens gecontroleerd? Melding lijkt erop de duiden dat die kolom ontbreekt in de tabel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 nov 2014 17:49
De tabel is in orde; lastopen-ip staat er in. Zie bijlage.
- wesselsjan
22 nov 2014 17:00
Min of meer off-topic:
Ik kreeg via de mail de melding dat er een antwoord zou zijn Geplaatst door : anosh. Maar er staat niks; kan anosh zijn antwoord misschien herhalen?
Ik kreeg via de mail de melding dat er een antwoord zou zijn Geplaatst door : anosh. Maar er staat niks; kan anosh zijn antwoord misschien herhalen?
- wesselsjan
22 nov 2014 17:39 - 22 nov 2014 17:40
Was helaas een spammer, we hebben het account (en de reactie: "Nice post helps alot... ") alweer verwijderd.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 nov 2014 15:43
Probleem is opgelost. Ik moest in de backend van Acymailing bij de configuratie, tabblad Beveiliging de database controleren (en dus herstellen).
Jan.
Jan.
- wesselsjan
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden