Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost art sexy lightbox
art sexy lightbox
23 nov 2014 20:42
Hallo,
Ik hoopte met Art Sexy Lightbox een bijzondere slideshow op mij website te krijgen www.thijsk.nl/index.php/btk2
Om een of andere manier kan ik deze module niet centreren op mijn pagina. Over de helft, is het rechter gedeelte niet zichtbaar.
De support van Artetics geeft helaas geen antwoord op mijn vraag, dus zit ik met een betaalde module waar in niet meer verder kom.
Heeft iemand enig idee waarom dit niet werkt?
Grt. Thijs
Ik hoopte met Art Sexy Lightbox een bijzondere slideshow op mij website te krijgen www.thijsk.nl/index.php/btk2
Om een of andere manier kan ik deze module niet centreren op mijn pagina. Over de helft, is het rechter gedeelte niet zichtbaar.
De support van Artetics geeft helaas geen antwoord op mijn vraag, dus zit ik met een betaalde module waar in niet meer verder kom.
Heeft iemand enig idee waarom dit niet werkt?
Grt. Thijs
- Thijsk
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
art sexy lightbox
23 nov 2014 22:03
Kijk eens bij je instellingen van de slider als je de breedte eens leeg maakt of stelt op 800px, dan is hij wel volledig te zien
Als ik via firebug de width weghaal of dus op 800px stel, komt de module wel geheel te voorschijn.
Als ik via firebug de width weghaal of dus op 800px stel, komt de module wel geheel te voorschijn.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
art sexy lightbox
23 nov 2014 22:14
Hallo Romke,
Bedankt voor de snelle reactie.
Wat je schrijft klopt inderdaad maar als ik daarna verder naar rechts wil schuiven, dus de carousel op de pagina wil centreren, verdwijnt het rechter gedeelte als ik over de helft ga.
Bedankt voor de snelle reactie.
Wat je schrijft klopt inderdaad maar als ik daarna verder naar rechts wil schuiven, dus de carousel op de pagina wil centreren, verdwijnt het rechter gedeelte als ik over de helft ga.
- Thijsk
-
art sexy lightbox
24 nov 2014 08:34
Als je instelling Schaal en diameter beide op 100% instelt wordt het dan ook beter?
Gr Kees
Gr Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
art sexy lightbox
24 nov 2014 09:10
Hallo Kees
Ik neem aan dat dit (bijlage) de instelling is die je bedoelde.
Als ik dat doe is alleen nog 1 image zichtbaar en geen carousel meer.
Nog niet de oplossing maar bedankt voor de reactie.
Grt. Thijs
Ik neem aan dat dit (bijlage) de instelling is die je bedoelde.
Als ik dat doe is alleen nog 1 image zichtbaar en geen carousel meer.
Nog niet de oplossing maar bedankt voor de reactie.
Grt. Thijs
- Thijsk
-
art sexy lightbox
24 nov 2014 09:45
Gevonden....
Naast alle instellingen die er zijn in art sexy lightbox heeft de cloud carousel een eigen hoogte en breedte instelling. Nadat ik deze had vergroot en wat had gespeeld de rest van de instellingen had ik het voor elkaar>.
Iedereen bedankt voor het meedenken
Naast alle instellingen die er zijn in art sexy lightbox heeft de cloud carousel een eigen hoogte en breedte instelling. Nadat ik deze had vergroot en wat had gespeeld de rest van de instellingen had ik het voor elkaar>.
Iedereen bedankt voor het meedenken
- Thijsk
-
Tijd voor maken pagina: 0.650 seconden