Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Gebruikersbeheer niet bewerken als supergebruiker
Gebruikersbeheer niet bewerken als supergebruiker
04 dec 2014 11:37
Hallo,
Ik heb net een website www.bekkemarun.nl gemigreerd van joomla 2.5 naar joomla 3.3.6.
Op xampp werkte gebruikersbeheer prima, maar nu de website online staat kan ik gebruikersbeheer niet bewerken als supergebruiker. De artikelen kan ik prima bewerken, heb ook al naar de rechten gekeken, die is hetzelfde dan op mijn ander joomla-websites 3.3.6 Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.
Ik heb net een website www.bekkemarun.nl gemigreerd van joomla 2.5 naar joomla 3.3.6.
Op xampp werkte gebruikersbeheer prima, maar nu de website online staat kan ik gebruikersbeheer niet bewerken als supergebruiker. De artikelen kan ik prima bewerken, heb ook al naar de rechten gekeken, die is hetzelfde dan op mijn ander joomla-websites 3.3.6 Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
04 dec 2014 12:20
Wat werkt er niet? Krijg je een foutmelding? Weet je zeker dat alles goed is overgezet van lokaal naar live? Heb je al eens een andere browser geprobeerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 dec 2014 13:39 - 04 dec 2014 13:46
Hallo Astridk
Als ik iets wil wijzigen dan slaat ie het niet op. En kan ook geen nieuwe gebruiker aanmaken.
Ik kan nog proberen om het via Akeeba nog eens te doen, misschien dat ie het dan wel doet?
Nee heb het alleen nog met Firefox geprobeerd.
Met Google chrome werkt het wel, dat is raar?
Ik weet al waar het aan ligt, ik heb Kareebu secure uitgeschakeld en nu kan ik weer met Firefox bewerken.
Als ik iets wil wijzigen dan slaat ie het niet op. En kan ook geen nieuwe gebruiker aanmaken.
Ik kan nog proberen om het via Akeeba nog eens te doen, misschien dat ie het dan wel doet?
Nee heb het alleen nog met Firefox geprobeerd.
Met Google chrome werkt het wel, dat is raar?
Ik weet al waar het aan ligt, ik heb Kareebu secure uitgeschakeld en nu kan ik weer met Firefox bewerken.
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
04 dec 2014 15:20
Nu heb ik Kareebu gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd.
En nu kan ik dus wel weer gebruikersbeheer bewerken in Firefox. Het is vreemd, want ik heb dezelfde versie van Kareebu weer geinstalleerd. Maar dit moet toch de oorzaak van het probleem zijn geweest, misschien door de migratie?
En nu kan ik dus wel weer gebruikersbeheer bewerken in Firefox. Het is vreemd, want ik heb dezelfde versie van Kareebu weer geinstalleerd. Maar dit moet toch de oorzaak van het probleem zijn geweest, misschien door de migratie?
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
Tijd voor maken pagina: 0.727 seconden