Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
simple image gallery
simple image gallery
10 dec 2014 20:32
Om mijn foto's te laten zien, in mijn klantenlogin, gebruik ik simple image gallery. Ik heb deze gekozen omdat telkens onder de vergrootte afbeelding de naam en de nummer staat van de foto. Dit werk op mijn computers heel goed.
Nu kreeg ik van een klant de opmerking dat als hij op de verkleinde foto klikte de foto wel vergroot op zijn scherm komt, maar er geen navigatie verschijnt om zo naar de volgende foto te gaan. Hij moet telkens de foto sluiten, op de volgende kleine foto klikken enzo...... Ook de naam onder de foto laat hij niet zien. De foto opent ook bovenaan zijn scherm, terwijl deze bij mij mooi in het midden staat.
Ik dacht eerst dat het kwam omdat hij internet explorer gebruikt en ik zelf firefox, maar nu heb ik dat zelf geprobeerd met firefox en bij mij lukt dit wel.
Aan wat zou dit kunnen liggen?
Nu kreeg ik van een klant de opmerking dat als hij op de verkleinde foto klikte de foto wel vergroot op zijn scherm komt, maar er geen navigatie verschijnt om zo naar de volgende foto te gaan. Hij moet telkens de foto sluiten, op de volgende kleine foto klikken enzo...... Ook de naam onder de foto laat hij niet zien. De foto opent ook bovenaan zijn scherm, terwijl deze bij mij mooi in het midden staat.
Ik dacht eerst dat het kwam omdat hij internet explorer gebruikt en ik zelf firefox, maar nu heb ik dat zelf geprobeerd met firefox en bij mij lukt dit wel.
Aan wat zou dit kunnen liggen?
- Gipsi
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
simple image gallery
10 dec 2014 21:33 - 10 dec 2014 21:33
Ik begrijp het niet helemaal. Neem aan dat je bedoelt dat je zelf met IE getest hebt? Heb je ook naar de versie gevraagd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
simple image gallery
10 dec 2014 21:47
Wanneer ik de foto's open in mijn website komen eerst de foto's verkleind tevoorschijn in de galery. wanneer je daar dan op klikt komt de foto tevoorschijn in een groter popup venster en kan je met de navigatie verder naar de volgende foto. Bij mijn klant verschijnt geen navigatie, hij moet telkens de grote foto sluiten en in de galery op de volgende foto klikken.
Hij werkt met IE, maar bij mij werkt het wel met IE. Ik geloof dat mijn computer heel wat ouder is dan zijn computer. Kan het liggen aan het besturingssysteem dat gebruikt wordt?
Hij werkt met IE, maar bij mij werkt het wel met IE. Ik geloof dat mijn computer heel wat ouder is dan zijn computer. Kan het liggen aan het besturingssysteem dat gebruikt wordt?
- Gipsi
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
simple image gallery
10 dec 2014 21:55
Nee, niet zo direct het besturingssysteem.
Maar wel de gebruikte browserversie.
Zo heeft Internet Explorer 7 en 8 geen ondersteuning voor HTML5.
Dat kwam pas in 9 en hoger.
Het kan dus zijn dat jij een oudere PC hebt, maar wel een nieuwe versie van IE en je klant niet. Als die met een oudere verie van IE werkt kunnen dit soort problemen ontstaan.
Maar wel de gebruikte browserversie.
Zo heeft Internet Explorer 7 en 8 geen ondersteuning voor HTML5.
Dat kwam pas in 9 en hoger.
Het kan dus zijn dat jij een oudere PC hebt, maar wel een nieuwe versie van IE en je klant niet. Als die met een oudere verie van IE werkt kunnen dit soort problemen ontstaan.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.866 seconden