Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Hikashop
Hikashop
13 jan 2015 16:15
Beste mensen,
Ik heb voor tijdelijk hikashop geinstalleerd voor de verkoop van tickets
Ik heb nog geen eigen bedrijf dus kan ik de betalingen niet via ideal laten verlopen
Op dit moment moeten de mensen het verschuldigde bedrag overmaken
Nu is het zo dat als ze een bestelling plaatsen wordt er automatisch een email gestuurd met daarin een barcode erin
Maar ik heb liever dat ik deze mail pas stuur als ik de betaling binnen heb
Ik denk dat als mensen geen betaling doen dat ik de controle kwijtraak is het mogelijk om hikashop ze te configureren dat ik zelf de mail incl ticket kan versturen zodra de betaling heeft plaats gevonden?
Graag jullie hulp hierbij
alvast vriendelijk bedankt
Ik heb voor tijdelijk hikashop geinstalleerd voor de verkoop van tickets
Ik heb nog geen eigen bedrijf dus kan ik de betalingen niet via ideal laten verlopen
Op dit moment moeten de mensen het verschuldigde bedrag overmaken
Nu is het zo dat als ze een bestelling plaatsen wordt er automatisch een email gestuurd met daarin een barcode erin
Maar ik heb liever dat ik deze mail pas stuur als ik de betaling binnen heb
Ik denk dat als mensen geen betaling doen dat ik de controle kwijtraak is het mogelijk om hikashop ze te configureren dat ik zelf de mail incl ticket kan versturen zodra de betaling heeft plaats gevonden?
Graag jullie hulp hierbij
alvast vriendelijk bedankt
- Frankiefm
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
- Berichten: 3
Hikashop
14 jan 2015 08:19
Hallo Frankiefm,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Voor zover ik het kan zien, kan dat alleen in de Business edition. Maar anders misschien de vraag even op hun forum stellen?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Voor zover ik het kan zien, kan dat alleen in de Business edition. Maar anders misschien de vraag even op hun forum stellen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37553
Hikashop
26 jan 2015 15:50
Ik heb de Business edition maar kan nergens vinden waar en hoe je dat moet doen
- Frankiefm
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
- Berichten: 3
Hikashop
26 jan 2015 16:10
Bij je betaalmethode?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37553
Hikashop
27 jan 2015 19:37
Helaas ik kan daar nergens vinden hoe je dat moet doen en als ik een status verandering aangeeft krijg ik een wit scherm en gebeurt er verder helemaal niks de status aanpassen werkt dus helaas niet
- Frankiefm
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
- Berichten: 3
Hikashop
28 jan 2015 08:56Dat mag al helemaal niet. Zet bij Algemene instellingen de foutrapportage eens op Ontwikkeling om te kijken waar die witte pagina door veroorzaakt wordt of kijk in de error logs van de server.en als ik een status verandering aangeeft krijg ik een wit scherm
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37553
Tijd voor maken pagina: 0.677 seconden