Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template problemen
Template problemen
15 feb 2015 14:16 - 15 feb 2015 16:46
Ik ben bezig met de locale opbouw van een nieuwe website en heb een template geinstalleerd en loop tegen het volgende probleem aan
Wat kan of moet ik hiermee.
Template is Yoububble
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Warning: explode() expects parameter 2 to be string, array given in C:\xampp\htdocs\Joomla\templates\yoububble\yjsgcore\lib\yjsg_loadgrids.php on line 247
Wat kan of moet ik hiermee.
Template is Yoububble
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- RAC-Twente
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Template problemen
15 feb 2015 15:10
misschien heb je wat aan deze oplossing:
www.youjoomla.com/joomla_support/showthread.php?t=11722
- itzmie
- Bezoeker
- RAC-Twente
- Nieuw op Joomla!NL
- itzmie
- Bezoeker
- RAC-Twente
- Nieuw op Joomla!NL
Template problemen
15 feb 2015 17:46
In dat draadje geven ze wel degelijk een oplossing aan. Namelijk de template opnieuw downloaden en installeren. De fout zou namelijk hersteld zijn. Maar anders moet je aan de hand van dit
artikel
zelf even de code aanpassen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Template problemen
15 feb 2015 20:00 - 16 feb 2015 14:41
Astrid, ik heb nog niet veel ervaring hiermee, gebruik het simpelweg te weinig. Waar kan ik dit veranderen? Joomla 3.x draait nu lokaal vanwege volledig nieuwe opzet webiste
alvast bedankt voor je reactie
Edit Jelle. Ik heb de quote verwijderd. Het quoten van direct voorafgaande reacties voegt niets toe.
alvast bedankt voor je reactie
Edit Jelle. Ik heb de quote verwijderd. Het quoten van direct voorafgaande reacties voegt niets toe.
- RAC-Twente
- Nieuw op Joomla!NL
Template problemen
16 feb 2015 14:39 - 16 feb 2015 14:41
Ik heb de topic weer geopend. De oplossing is door Astrid gegeven. De vraag dus was dat de oplossing?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.813 seconden