Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menumodules wisselen onverwacht
22 feb 2015 18:15
Ik heb een probleempje op mijn nieuwe website
www.franciscus-parochie.nl
. Het betreft de menumodules aan de linkerkant in relatie tot de agendagegevens. Kies in het bovenmenu voor bv. Triniteit-Roden. Je krijgt dan links menumodules van deze locatie. Onder Actueel staat een aantal agenda-items; kies hier voor Vieringen. Je krijgt dan de vieringen voor de locatie Roden. Klik in de lijst op een viering; nu krijg je detailinformatie van deze viering. Maar nu zijn aan de linkerkant de menumodules van de locatie Maria Tenhemelopneming verschenen. Blijkbaar zijn deze modules gekoppeld aan de detailinformatie van een gebeurtenis.
Hoe kan ik dit oplossen?
PS. Voor de agenda gebruik ik de component JEM; ik weet dat deze nog in ontwikkeling is, maar hij werkt verder goed.
Hoe kan ik dit oplossen?
PS. Voor de agenda gebruik ik de component JEM; ik weet dat deze nog in ontwikkeling is, maar hij werkt verder goed.
- wesselsjan
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
26 feb 2015 09:46
Het lijkt erop dat al je agenda-items ergens gekoppeld zijn aan Vieringen Assen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
26 feb 2015 14:28
Dat had ik ook al opgemerkt. En sterker nog: ik heb de categorie-benamingen inmiddels aangepast, maar de verwijzing verandert niet. Ik leg het probleem maar voor aan de makers van de component.
Dank voor de aandacht,
Jan.
Dank voor de aandacht,
Jan.
- wesselsjan
26 feb 2015 14:57
Hallo,
Ik heb de topic weer geopend, jou antwoord was niet de oplossing.
Mocht je nog tot een oplossing komen laat je het dan even hier weten?
Zo hebben de andere leden er ook wat aan.
En wordt ons forum voor zoekende leden een mooi boek voor joomla! met opgeloste problemen.
Ik heb de topic weer geopend, jou antwoord was niet de oplossing.
Mocht je nog tot een oplossing komen laat je het dan even hier weten?
Zo hebben de andere leden er ook wat aan.
En wordt ons forum voor zoekende leden een mooi boek voor joomla! met opgeloste problemen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
26 feb 2015 16:17
Dan vermoed ik dat je menu-item toch naar alle categorieën verwijst. Andere verklaring heb ik ook niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 feb 2015 18:12
De ontwikkelaars van JEM kennen nu het probleem en nemen het mee in de verdere ontwikkeling. Ik heb de categorie-indeling van de agenda-items en de menustructuur wat vereenvoudigd, waardoor de bezoeker op dit moment alleen agendagegevens op het niveau van de parochie krijgt en niet op locatieniveau.
Dus ligt de oplossing nog verborgen in de sterren... Ik houd in elk geval mijn vinger aan hun pols.
Dus ligt de oplossing nog verborgen in de sterren... Ik houd in elk geval mijn vinger aan hun pols.
- wesselsjan
Tijd voor maken pagina: 0.643 seconden