Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Xmap bestand hebben
Xmap bestand hebben
02 mrt 2015 09:14
Hi Allen,
Ik heb wat componenten op mijn website draaien die ook gebruik maken van Xmap. Omdat ik daar nu pas aan toe ben, om een sitemap te maken kom ik er ook nu pas achter dat Xmap niet meer verstrekt wordt (zijn gestopt lijkt het op).
Ik denk dat er best nog een tijd mee kan werken, dus mijn vraag: Kan iemand mij een recente .zip toesturen, hier plaatsen of watd an ook?
Alvast bedankt!
Ik heb wat componenten op mijn website draaien die ook gebruik maken van Xmap. Omdat ik daar nu pas aan toe ben, om een sitemap te maken kom ik er ook nu pas achter dat Xmap niet meer verstrekt wordt (zijn gestopt lijkt het op).
Ik denk dat er best nog een tijd mee kan werken, dus mijn vraag: Kan iemand mij een recente .zip toesturen, hier plaatsen of watd an ook?
Alvast bedankt!
- jachtaas
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Xmap bestand hebben
02 mrt 2015 10:04
Durf niet te zeggen of dit de laatste versie is (dat heb je met die nieuwe Install from web mogelijkheid)
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Xmap bestand hebben
02 mrt 2015 10:40
thanx!
Maakt ook niet zo veel uit denk ik, omdat de plugins die er gebruik van maken uit 2012 komen.
als het weinig toegevoegd dan denk ik toch over te gaan naar een betaalde versie er van, JSitemap ofzoiets.
Tips daarin zijn weer welkom
maar voor nu, super bedankt!
Maakt ook niet zo veel uit denk ik, omdat de plugins die er gebruik van maken uit 2012 komen.
als het weinig toegevoegd dan denk ik toch over te gaan naar een betaalde versie er van, JSitemap ofzoiets.
Tips daarin zijn weer welkom
maar voor nu, super bedankt!
- jachtaas
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Xmap bestand hebben
02 mrt 2015 10:46
Er wordt gewerkt aan een
opvolger
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.676 seconden