Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Alternatief contactformulier
Alternatief contactformulier
12 mrt 2015 14:27
Goedemiddag,
vandaag maar eens begonnen aan het bouwen van een nieuw contactformulier. De standaard component/module die in Joomla! zit voldoet niet aan mijn wensen. Daarom ben ik zelf maar eens aan het knutselen gegaan en werk ik met verschillende artikelen:
drenthe-dakar.nl/index.php?option=com_co...g&id=136&Itemid=3235
Zoals het er nu uitziet is bijna naar mijn wens, alleen past de layout van het e-mailformulier niet echt bij mijn template. Om de layout van dit formulier aan te kunnen passen moet je de betaalde versie nemen. Nu heb ik geen moeite met betalen, maar vind ik $29 teveel, zeker omdat ik na een maand al niet meer kan updaten.
Kent iemand een simpel e-mailformulier / contactformulier dat mij verder kan helpen. Dat niet boven 10 euro komt?
Of heeft iemand nog een ander idee om dit op te lossen?
Alvast heel hartelijk dank!
Groeten,
Anja
vandaag maar eens begonnen aan het bouwen van een nieuw contactformulier. De standaard component/module die in Joomla! zit voldoet niet aan mijn wensen. Daarom ben ik zelf maar eens aan het knutselen gegaan en werk ik met verschillende artikelen:
drenthe-dakar.nl/index.php?option=com_co...g&id=136&Itemid=3235
Zoals het er nu uitziet is bijna naar mijn wens, alleen past de layout van het e-mailformulier niet echt bij mijn template. Om de layout van dit formulier aan te kunnen passen moet je de betaalde versie nemen. Nu heb ik geen moeite met betalen, maar vind ik $29 teveel, zeker omdat ik na een maand al niet meer kan updaten.
Kent iemand een simpel e-mailformulier / contactformulier dat mij verder kan helpen. Dat niet boven 10 euro komt?
Of heeft iemand nog een ander idee om dit op te lossen?
Alvast heel hartelijk dank!
Groeten,
Anja
Geen land te ver!
- Drenthe-Dakar
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
12 mrt 2015 14:33
Hallo,
Er zijn vele contactformulieren te vinden en zelfs gratis.
Ik maak graag gebruik van flexicontact maar het is erg persoonlijk natuurlijk.
Kijk hier eens tussen.
Lees de documentatie / reviews.
Type: Free deze zijn gratis.
Er zijn vele contactformulieren te vinden en zelfs gratis.
Ik maak graag gebruik van flexicontact maar het is erg persoonlijk natuurlijk.
Kijk hier eens tussen.
Lees de documentatie / reviews.
Type: Free deze zijn gratis.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
12 mrt 2015 15:08
Ik heb Flexicontact zonet geïnstalleerd en er heel snel weer af gegooid. Deze werkt namelijk niet met een plugin waardoor plaatsing in een artikel niet mogelijk is. Verder lijkt het me een prima extensie overigens.
Ik zoek eigenlijk alleen een manier om een e-mailformulier op een wijze die in mijn template layout past in een artikel te zetten.
Ik zoek eigenlijk alleen een manier om een e-mailformulier op een wijze die in mijn template layout past in een artikel te zetten.
Geen land te ver!
- Drenthe-Dakar
- Nieuw op Joomla!NL
13 mrt 2015 10:31
Neem aan dat het standaard contactformulier niet voldoet? Chronoforms heeft wel een contentplugin.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 mrt 2015 20:26
Het standaard contactformulier is inderdaad niet wat ik zoek. Als je het linkje volgt, dan kan je al een beetje de opzet zien zoals ik het wil hebben, dat lukt niet met het standaard formulier in deze template.
Ik ben gister ook al even aan het stoeien geweest met chronoforms, lijkt erop dat dat m gaat worden, maar krijg nu een foutmelding waarvan ik de herkomst nog niet snap.
Bedankt voor je reactie.
drenthe-dakar.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=136&Itemid=3235
Ik ben gister ook al even aan het stoeien geweest met chronoforms, lijkt erop dat dat m gaat worden, maar krijg nu een foutmelding waarvan ik de herkomst nog niet snap.
Bedankt voor je reactie.
drenthe-dakar.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=136&Itemid=3235
Geen land te ver!
- Drenthe-Dakar
- Nieuw op Joomla!NL
13 mrt 2015 20:37
Typefoutje in de naam van het formulier?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 mrt 2015 22:49
Nee,
geen typefoutje, snap niet hoe, maar uiteindelijk werkt het. Het formulier eens via een rechtstreeks menu item geïnstalleerd en toen deed de plugin het wel.
Raar maar waar.
In elk geval bedankt voor t meedenken.
Chronoforms wordt t.
geen typefoutje, snap niet hoe, maar uiteindelijk werkt het. Het formulier eens via een rechtstreeks menu item geïnstalleerd en toen deed de plugin het wel.
Raar maar waar.
In elk geval bedankt voor t meedenken.
Chronoforms wordt t.
Geen land te ver!
- Drenthe-Dakar
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 1.485 seconden