Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Form2content en andere
Form2content en andere
09 apr 2015 19:49
Goede avond
In navolging tot mijn vorig topic dat reeds gesloten is: forum.joomlanl.nl/forum/3-x-joomla-exten...van-formulier-en-css
Ik heb dus de vermelde extensies gedownload en geinstalleerd.
Het betreft hier steeds wel de gratis versie, want ik ga nog niet betalen voor iets dat niet doet wat ik graag zou hebben dat het doet.
Form2content
Vrij chaotische extensie, die veel meer info meegeeft dan dat je wil.
Om 1 of andere reden slaag ik er ook niet in om de overtollige data achterwege te laten.
Blijkbaar kan je ook enkel maar via de backend de nodige formulieren maken en gebruiken.
Ik zoek het vooral om via de frontend een menu-link te hebben dat een form opendoet, waarin je alles moet invullen.
Chronoforms
Hiervoor heb ik contact gehad met de ontwikkelaars.
In het verleden was het mogelijk, maar met de nieuwe upgrades van Joomla, wordt het op dit moment niet meer ondersteund.
Of het in de toekomst terug gaat zijn, dat was nog geen zekerheid.
Content templater
In de gratis versie valt niets de definiëren.
Hier moet je ook waarschijnlijk eerst de pro versie aankopen.
Een deftige uitleg is ook niet te vinden;
Flexicontent
Dat is nog een grotere chaos dan form2content.
Eer je die extensie deftig onder de knie hebt, zijn we waarschijnlijk al aan J5
Als er dus mensen zijn die me een goede extensie kunnen aanraden, en die effectief degelijk werkt, zal mijn dank oneindig groot zijn.
In navolging tot mijn vorig topic dat reeds gesloten is: forum.joomlanl.nl/forum/3-x-joomla-exten...van-formulier-en-css
Ik heb dus de vermelde extensies gedownload en geinstalleerd.
Het betreft hier steeds wel de gratis versie, want ik ga nog niet betalen voor iets dat niet doet wat ik graag zou hebben dat het doet.
Form2content
Vrij chaotische extensie, die veel meer info meegeeft dan dat je wil.
Om 1 of andere reden slaag ik er ook niet in om de overtollige data achterwege te laten.
Blijkbaar kan je ook enkel maar via de backend de nodige formulieren maken en gebruiken.
Ik zoek het vooral om via de frontend een menu-link te hebben dat een form opendoet, waarin je alles moet invullen.
Chronoforms
Hiervoor heb ik contact gehad met de ontwikkelaars.
In het verleden was het mogelijk, maar met de nieuwe upgrades van Joomla, wordt het op dit moment niet meer ondersteund.
Of het in de toekomst terug gaat zijn, dat was nog geen zekerheid.
Content templater
In de gratis versie valt niets de definiëren.
Hier moet je ook waarschijnlijk eerst de pro versie aankopen.
Een deftige uitleg is ook niet te vinden;
Flexicontent
Dat is nog een grotere chaos dan form2content.
Eer je die extensie deftig onder de knie hebt, zijn we waarschijnlijk al aan J5
Als er dus mensen zijn die me een goede extensie kunnen aanraden, en die effectief degelijk werkt, zal mijn dank oneindig groot zijn.
- Seppe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Form2content en andere
09 apr 2015 20:20
Wat wil je nu eigenlijk bereiken? In dat oude draadje gaat het over een aangepaste html module waar je zelf met een tabel en heel veel inline opmaak een agenda in zet. Daar heeft Joomla genoeg kalenderextensies voor.
Als het echt om content gaat kan je ook nog kijken naar Zoo van Yootheme.
Als het echt om content gaat kan je ook nog kijken naar Zoo van Yootheme.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Form2content en andere
11 apr 2015 15:52
Goede middag Astrid
Ik zoek dus eigenlijk een plugin/module, die het mij toelaat om een gewoon formulier te maken (zoals een contactformulier) dat de beheerders van de website kunnen invullen om content aan de website toe te voegen.
Maar... deze extensie moet de mogelijkheid bevatten dat ik achterliggend in de code van het formulier zelf ook kan zorgen voor de nodige layout van het artikel en opmaak van de tekst.
Ik zoek dus eigenlijk een plugin/module, die het mij toelaat om een gewoon formulier te maken (zoals een contactformulier) dat de beheerders van de website kunnen invullen om content aan de website toe te voegen.
Maar... deze extensie moet de mogelijkheid bevatten dat ik achterliggend in de code van het formulier zelf ook kan zorgen voor de nodige layout van het artikel en opmaak van de tekst.
- Seppe
-
Form2content en andere
11 apr 2015 16:53
Lijkt me lastig om dat via een formulier te doen.
Maar misschien heb je wat aan Content Templater van NoNumber.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Form2content en andere
11 apr 2015 17:22Als het echt om content gaat kan je ook nog kijken naar Zoo van Yootheme.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Form2content en andere
11 apr 2015 17:41WoodyF4u schreef : Lijkt me lastig om dat via een formulier te doen.
Die heb ik ook al geprobeerd, dat heb ik beschreven in de openingstopic.
Ik zou het raar vinden als Joomla zoiets niet kan.
bij Drupal is dat denk ik standaard. (daar heb ik het in ieder geval al zelf gebruikt, dat had iemand voor ons aangemaakt)
- Seppe
-
Tijd voor maken pagina: 0.720 seconden