Voor een non-profid organisatie zoek ik een extensie ? addon ? voor een carpool match
De bedoeling is dat kinderen, met een handicap, door de ouders van omliggende plaatsen naar Nunspeet gebracht worden.
Nu zijn er ouder(s) die zitplaatsen willen/kunnen aanbieden en ouder(s) die daar gebruik van willen/kunnen maken.
Dus b.v.b. ouder a heeft 2 zitplaatsen op woendag middag 22 april van Harderwijk naar Nunspeet.
(ouder a moet dan tel. en e-mail achterlaten)
Ouder b reageert daar dan op en dan krijg je een match. ( dit moet wel geregistreerd worden voor eventueel pgb afwikkelingen)
Dus wat ik zoek is iets waar ouder(s) zelf in kunnen geven op een week overzicht /maand nivo ? dat ze 1 of meerdere zitplaatsen hebben voor dat dag deel. Dit kan dus meerdere keren zijn in een week.
Het liefst ook zoiets dat ze dit ook kunnen invullen voor meerdere weken..
Deze gegevens, die ze zelf invoeren en afvragen, moet wel achter een inlog naam/wachtwoord staan.
Het registreren van de ouders zal de organisatie wel doen.. afhankelijk wat de extensie/addon !!! aanbied
Waarschijnlijk zal er geen extensie zijn voor dit speciaal geval, maar is er een extensie/addon !! die daar dicht in de buurt komt ?
Ik heb me suf gezocht en wel onder wordpress en joomlaa.. liefst heb ik joomla,, hier ben ik mee bekend
Indien er mee info nodig is, wil ik die wel geven.. maar dan prive