Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

carpool extensie

carpool extensie

14 apr 2015 22:31
Voor een non-profid organisatie zoek ik een extensie ? addon ? voor een carpool match
De bedoeling is dat kinderen, met een handicap, door de ouders van omliggende plaatsen naar Nunspeet gebracht worden.
Nu zijn er ouder(s) die zitplaatsen willen/kunnen aanbieden en ouder(s) die daar gebruik van willen/kunnen maken.
Dus b.v.b. ouder a heeft 2 zitplaatsen op woendag middag 22 april van Harderwijk naar Nunspeet.
(ouder a moet dan tel. en e-mail achterlaten)
Ouder b reageert daar dan op en dan krijg je een match. ( dit moet wel geregistreerd worden voor eventueel pgb afwikkelingen)
Dus wat ik zoek is iets waar ouder(s) zelf in kunnen geven op een week overzicht /maand nivo ? dat ze 1 of meerdere zitplaatsen hebben voor dat dag deel. Dit kan dus meerdere keren zijn in een week.
Het liefst ook zoiets dat ze dit ook kunnen invullen voor meerdere weken..
Deze gegevens, die ze zelf invoeren en afvragen, moet wel achter een inlog naam/wachtwoord staan.
Het registreren van de ouders zal de organisatie wel doen.. afhankelijk wat de extensie/addon !!! aanbied :)

Waarschijnlijk zal er geen extensie zijn voor dit speciaal geval, maar is er een extensie/addon !! die daar dicht in de buurt komt ?
Ik heb me suf gezocht en wel onder wordpress en joomlaa.. liefst heb ik joomla,, hier ben ik mee bekend :)

Indien er mee info nodig is, wil ik die wel geven.. maar dan prive ;)
  • zatoom
  • zatoom's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

carpool extensie

15 apr 2015 09:24
Hallo zatoom,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Daar is inderdaad geen standaard extensie voor voor zover ik weet. Er zijn denk ik een aantal mogelijkheden (die je dan nog wel aan zou moeten passen).
Een evenementenkalender (iCagenda of JEvents), zelf maken m.b.v. Fabrik, of mogelijk ook nog kijken naar Adsmanager.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

carpool extensie

15 apr 2015 22:56
Dank je wel, zal er in duiken. Hopelijk zit er iets tussen wat ik kan het gebruiken/aanpassen :-D.
  • zatoom
  • zatoom's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.604 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie