Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost JEvents
JEvents
01 mei 2015 10:59 - 01 mei 2015 11:18
Goedendag!
Ik gebruik Joomla 3.4.0, JEvents 3.2.12.
De website waar het om gaat is develop.gergemwoerden.,nl
Ik ben op develop.gergemwoerden.nl de upgrade van joomla 2.5.287 naar joomla 3.4 aan het proberen en testen.
De 'gewone' site (joomla 2.5.28) is www.gergemwoerden.nl .
Ik heb net de nieuwste versie van JEvents geïnstalleerd, maar ik blijf probleempjes houden met JEvents.
Alvast bedankt!!
Edit Astrid: Graag 1 onderwerp per vraag.
Ik gebruik Joomla 3.4.0, JEvents 3.2.12.
De website waar het om gaat is develop.gergemwoerden.,nl
Ik ben op develop.gergemwoerden.nl de upgrade van joomla 2.5.287 naar joomla 3.4 aan het proberen en testen.
De 'gewone' site (joomla 2.5.28) is www.gergemwoerden.nl .
Ik heb net de nieuwste versie van JEvents geïnstalleerd, maar ik blijf probleempjes houden met JEvents.
- In de eerste plaats is de kalender rechtsonder kleiner geworden; de breedte staat vast op 140px. Ik kan nergens in een css of php-bestand vinden waar dit gebeurt. Ik wil er namelijk 180px van maken. Weet iemand hoe dit moet?
- [strike]In de tweede plaats staat er, na klikken op [Agenda] (rechts) een tooltip bij een event. Prima, alleen de tekst 'klik om event te openen' is wel erg groot. En ik kan weer nergens in een css-bestand vinden waar de style van die tekst wordt gezet. Wie kan me helpen?[/strike]
- [strike]In de derde plaats is er wat vreemd aan de hand met de link van de events onder [Binnenkort]. Soms -ik weet niet precies wanneer allemaal, bij mij in ieder geval na klikken op [Home]- is de link van het event verkeerd: dan staat er bijvoorbeeld develop.gergemwoerden.nl/index.php/kerkd...3264/-/ds-j-driessen in de link. EN dat deel 'kerkdiensten/overzicht-kerkdiensten', dat hoort er niet! De link is verkeerd! In dit geval moet het develop.gergemwoerden.nl/index.php/agend...3264/-/ds-j-driessen zijn. Wederom: wie kan me helpen dit goed te krijgen of wie weet hoe dit komt?[/strike]
Alvast bedankt!!
Edit Astrid: Graag 1 onderwerp per vraag.
- corbins
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
JEvents
01 mei 2015 11:26
Breedte kan je gewoon instellen bij de parameters van de module.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
JEvents
01 mei 2015 11:57
Ha Astrid!
Dank voor je reactie. Inderdaad, bij Modulebeheer kan je ergens de breedte van de kalender instellen. Dat wist ik niet. Nu wel en het werkt. Dank daarvoor.
Ik zal de overige twee vragen verdelen over 2 items. Dit item kan dan gesloten worden.
Dank voor je reactie. Inderdaad, bij Modulebeheer kan je ergens de breedte van de kalender instellen. Dat wist ik niet. Nu wel en het werkt. Dank daarvoor.
Ik zal de overige twee vragen verdelen over 2 items. Dit item kan dan gesloten worden.
- corbins
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
JEvents
01 mei 2015 11:59
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "Dit is de oplossing" knop te klikken.
Kijk ook hier even voor een volgende keer
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden