Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Categorieprobleem in phocadownload
05 mei 2015 09:28
Ik heb in phocadownload een aantal categorieen en subcategorieen gemaakt. Hierin kunnen ook bestanden geupload worden door speciale gebruikers. Dit ging tot nu toe goed, maar nu kan ik geen nieuwe categorieen meer toewijzen aan de upload. Ze komen wel in phocadownload en in php database. Ik gebruik phocadownload 3.0.6 en php 4. Hoe kan ik dit oplossen?
- henzan
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
05 mei 2015 13:57
Hallo henzan,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wat bedoel je hier precies mee?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wat bedoel je hier precies mee?
En waar komt php 4 vandaan? Lijkt me niet goed, maar denk dat het een typefout is, klopt dat?maar nu kan ik geen nieuwe categorieen meer toewijzen aan de upload
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
06 mei 2015 18:10
Ik heb in phocadownload categorieen aangemaakt bijv. lopende zaken en daaraan hangt een aantal subcategorieen . Dus ik krijg dan lopende zaken/brieven, lopende zaken/contracten, etc. verder heb ik een menu item in het hoofdmenu gemaakt wat alleen bepaalde gebruikers te zien krijgen, die kunnen bestanden plaatsen. In het uploadscherm kun je dan een categorie kiezen waar je het bestand wil hebben.
Nu kan ik wel categorieen maken en die zie ik ook netjes in phocadownload, maar niet in het uploadscherm. De rechten zijn op dezelfde wijze toegewezen als eerder.
Bij PHP bedoel ik php MYadmin. In de database zie ik de nieuwe tabellen ook gewoon staan. De tabel Phocadownload bevat de nieuwe tabel.
Nu kan ik wel categorieen maken en die zie ik ook netjes in phocadownload, maar niet in het uploadscherm. De rechten zijn op dezelfde wijze toegewezen als eerder.
Bij PHP bedoel ik php MYadmin. In de database zie ik de nieuwe tabellen ook gewoon staan. De tabel Phocadownload bevat de nieuwe tabel.
- henzan
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
06 mei 2015 18:27
Vreemd. Als je zeker weet dat de rechten goed staan, dan zou ik het zo ook niet weten. Misschien je vraag even bij de makers neerleggen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.680 seconden