Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Melding ICagenda
Melding ICagenda
16 mei 2015 19:56
Sinds kort ben ik bezig met het opzetten van een site via Joomla.
Even voor alle zekerheid, ik ben zelf visueel beperkt, ik klik daardoor dus niet met de muis, maar doe alles door middel van het toetsenbord.
Een uitleg in een antwoord mag gewoon zijn alsof ik wel met de muis werk, want ik weet dan over het algemeen wel het alternatief met het toetsenbord.
Mijn site is een localhost,dus ik kan niet een url meezenden.
Ik heb de extensie ICagenda voor mijn site geïnstalleerd. Ik zie wel de maand verschijnen, maar niet een overzicht van de geplande events.
Wel verschijnt de volgende melding:
Published menu link to the component iCagenda not found!
Weet iemand waarom ik deze melding krijg en waarom ik niet de geplande events zie?
Of is het alleen zo dat de events zichtbaar zijn als je er met de muis op klikt of er met de muis overheen gaat.
Even voor alle zekerheid, ik ben zelf visueel beperkt, ik klik daardoor dus niet met de muis, maar doe alles door middel van het toetsenbord.
Een uitleg in een antwoord mag gewoon zijn alsof ik wel met de muis werk, want ik weet dan over het algemeen wel het alternatief met het toetsenbord.
Mijn site is een localhost,dus ik kan niet een url meezenden.
Ik heb de extensie ICagenda voor mijn site geïnstalleerd. Ik zie wel de maand verschijnen, maar niet een overzicht van de geplande events.
Wel verschijnt de volgende melding:
Published menu link to the component iCagenda not found!
Weet iemand waarom ik deze melding krijg en waarom ik niet de geplande events zie?
Of is het alleen zo dat de events zichtbaar zijn als je er met de muis op klikt of er met de muis overheen gaat.
- Jarko
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Melding ICagenda
16 mei 2015 22:11
Hallo Jarko,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kan het zijn dat je nog geen menu-item hebt gemaakt voor iCagenda (type list)? Of dat je instellingen op het tweede tabblad van het menu-item niet goed staan?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kan het zijn dat je nog geen menu-item hebt gemaakt voor iCagenda (type list)? Of dat je instellingen op het tweede tabblad van het menu-item niet goed staan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Melding ICagenda
17 mei 2015 14:45
Hallo Astrid,
Bedankt voor jouw reactie.
Ik had inderdaad nog geen agenda item gemaakt, dus dat zal het probleem zijn.
Dan kom ik meteen bij mijn volgende vraag.
Als ik een menu item maak, komen dan de events zichtbaar op de pagina waarnaar het menu item verwijst of kan ik de events ook zichtbaar maken op de homepage?
Je merkt aan mijn vragen wel dat ik een beginner ben, vandaar mijn beginnersvragen.
Vast bedankt, Jarko.
Bedankt voor jouw reactie.
Ik had inderdaad nog geen agenda item gemaakt, dus dat zal het probleem zijn.
Dan kom ik meteen bij mijn volgende vraag.
Als ik een menu item maak, komen dan de events zichtbaar op de pagina waarnaar het menu item verwijst of kan ik de events ook zichtbaar maken op de homepage?
Je merkt aan mijn vragen wel dat ik een beginner ben, vandaar mijn beginnersvragen.
Vast bedankt, Jarko.
- Jarko
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Melding ICagenda
17 mei 2015 18:31 - 17 mei 2015 18:31
Beginnersvragen mogen hier gesteld worden hoor. We zijn allemaal ooit zo begonnen.
Er zijn twee mogelijkheden:
Er zijn twee mogelijkheden:
- De extensie Component in Content van NoNumber gebruiken
- Ongeveer 10 euro investeren in de Pro versie van iCagenda, zodat je ook de beschikking krijgt over de module. Die kan je dan of op een modulepositie op je homepage zetten of met de extensie Modules Anywhere (ook weer van NoNumber) in je homepage artikel plaatsen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.647 seconden