Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost inloggen in IE 11 gaat niet
inloggen in IE 11 gaat niet
29 mei 2015 23:27 - 30 mei 2015 10:40
Zou het zo niet weten, maar begrijp niet veel van je uitleg. Waarom verhuis je een domeinnaam? Waarom zet je een site in een submap?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37554
inloggen in IE 11 gaat niet
01 jun 2015 15:58
Ingewikkeld verhaal. Ben weggegaan bij de hoster. Hij had een server probleem. Heb toen de website op mijn eigen domeinnaam in een submap neergezet. Het is een website over een familie. Daar worden de foto's van de familiedag geplaatst zodat iedereen deze kan zien. De ruimte is alleen de foto's. Heb daarom besloten om geen aparte hosting bij de domeinnaam te nemen en een url verwijzing te hanteren.
- Btb
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 588
-
inloggen in IE 11 gaat niet
01 jun 2015 17:53
Is niet zo'n ingewikkeld verhaal. Kostenplaatje dus. En als je bij jouw hoster geen twee domeinnamen in 1 pakket mag hebben, dan weet ik helaas zo ook geen oplossing..
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37554
inloggen in IE 11 gaat niet
02 jun 2015 09:50
Wellicht oplossing gevonden:
2. U hebt de blokkering van cookies te hoog staan
Er is nog een reden waardoor het inloggen kan mislukken: u hebt de blokkering van cookies zo hoog staan dat inloggen onmogelijk is. U kunt dit als volgt controleren en aanpassen:
Cookie-instelling controleren in Internet Explorer
•In Internet Explorer klikt u rechtsboven op het pictogram van een tandwiel IE_Gereedschap_tandwiel.
•Vervolgens klikt u op Internetopties > Privacy.
•De schuifbalk mag niet op de hoogste stand staan ('Alle cookies blokkeren'). Dan lukt het inloggen niet. Zet de schuifbalk in dat geval minstens één stand lager.
•Klik daarna op Toepassen > OK.
Heb dit geprobeerd en ik kan nu wel inloggen
2. U hebt de blokkering van cookies te hoog staan
Er is nog een reden waardoor het inloggen kan mislukken: u hebt de blokkering van cookies zo hoog staan dat inloggen onmogelijk is. U kunt dit als volgt controleren en aanpassen:
Cookie-instelling controleren in Internet Explorer
•In Internet Explorer klikt u rechtsboven op het pictogram van een tandwiel IE_Gereedschap_tandwiel.
•Vervolgens klikt u op Internetopties > Privacy.
•De schuifbalk mag niet op de hoogste stand staan ('Alle cookies blokkeren'). Dan lukt het inloggen niet. Zet de schuifbalk in dat geval minstens één stand lager.
•Klik daarna op Toepassen > OK.
Heb dit geprobeerd en ik kan nu wel inloggen
- Btb
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 588
-
Tijd voor maken pagina: 0.653 seconden