Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Autohandel wie heeft ervaring met extensies
Autohandel wie heeft ervaring met extensies
11 jun 2015 20:26
Ik moet voor een autohandelaar een site maken. Wie heeft ervaring met de talrijke extensies voor autohandel. Wie wil zijn ervaringen delen?
- arawolf
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
12 jun 2015 10:20
Kan je wat meer uitleg verschaffen over wat je precies wilt uitvoeren met de site. Ik ga er vanuit dat het niet gewoon wat informatie weergeven is, maar dat je meer taken wenst uit te voeren met je website.
Voor elke uit te voeren taak (facturatie, communicatie, e-commerce, enz...) zijn er verschillende extensies te vinden, maar als je wat meer hulp wenst dan zal je vraag toch iets preciezer moeten zijn.
Als je bv. alle wagens wenst weer te geven met allerlei informatie en je die info met een bepaald sjabloon wenst weer te geven (wat ik wel verwacht bij zo'n site), dan kan ik je alvast K2 aanraden hiervoor.
Gaat men ook facturatie via de site verzorgen dan kan ik je verwijzen naar Joomlathat Invoice Manager of natuurlijk ccInvoices van Chill Creations.
Voor het overige... meer info graag...
Voor elke uit te voeren taak (facturatie, communicatie, e-commerce, enz...) zijn er verschillende extensies te vinden, maar als je wat meer hulp wenst dan zal je vraag toch iets preciezer moeten zijn.
Als je bv. alle wagens wenst weer te geven met allerlei informatie en je die info met een bepaald sjabloon wenst weer te geven (wat ik wel verwacht bij zo'n site), dan kan ik je alvast K2 aanraden hiervoor.
Gaat men ook facturatie via de site verzorgen dan kan ik je verwijzen naar Joomlathat Invoice Manager of natuurlijk ccInvoices van Chill Creations.
Voor het overige... meer info graag...
- Vaconi
- Nieuw op Joomla!NL
-
12 jun 2015 16:31
Klant wil auto op de site plaatsen en verkopen. de modules
Autostand
en
single dealer
beantwoorden perfect. maar ik had graag wat gebruikerservaringen gehad.
- arawolf
-
12 jun 2015 17:21
Kijk anders eens naar wat gebruikers zeggen in de Joomla extensie directory.
Autostand vindt je hier: extensions.joomla.org/extensions/extensi...s/vehicles/autostand
Single dealer hier: extensions.joomla.org/extensions/extensi...-autos-single-dealer
Autostand vindt je hier: extensions.joomla.org/extensions/extensi...s/vehicles/autostand
Single dealer hier: extensions.joomla.org/extensions/extensi...-autos-single-dealer
- Vaconi
- Nieuw op Joomla!NL
-
12 jun 2015 17:44
Bedankt maar dit had ik al gedaan, maar iedereen weet wel hoe dit gaat met die reviews.... allemaal tevreden klanten. Zijn er hier mensen die echt gebruikmaken van die extensie en hun ervaringen willen delen.
- arawolf
-
28 jun 2015 13:00
keuze is gevallen op Single autodealer, lijkt me goed en er is eveneens een support in het Nederlands, dat maakt het soms wel wat gemakkelijker om iets uit te leggen;
- arawolf
-
Tijd voor maken pagina: 0.716 seconden