Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Doorlinken na inloggen...
16 mei 2016 19:40
Ik laat geregistreerden inloggen op de website alvorens de website zichtbaar wordt. In het inlogmenu heb ik de doorverwijzing gemaakt dat na het inloggen naar de "home" moet worden gegaan.
Het gekke is dat als ik dit op chrome doe is er niets aan de hand en wordt een ieder netjes doorgelinkt naar de home. Echter als ik de website open in IE of Firfefox ik NIET naar de home ga maar in het gebruikersprofiel blijf van degene die inlogt.
Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Het betreft de website: www.pvt.joomla-designers.nl voor inloggen kan je proberen user: Gast en password: PVT2016
Het gekke is dat als ik dit op chrome doe is er niets aan de hand en wordt een ieder netjes doorgelinkt naar de home. Echter als ik de website open in IE of Firfefox ik NIET naar de home ga maar in het gebruikersprofiel blijf van degene die inlogt.
Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Het betreft de website: www.pvt.joomla-designers.nl voor inloggen kan je proberen user: Gast en password: PVT2016
Met Joomla hoef je je nooit meer te vervelen!
- MvD010
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
16 mei 2016 20:48 - 16 mei 2016 20:48
Dan moet je de browsercache eens wissen.
Want hier ga ik met IE en Firefox keurig naar de homepagina.
TIP: Lichtgroen en lichtgrijs op wit zijn niet voor iedereen goed leesbaar.
Ik heb er zelf erg veel moeite mee om het te kunnen lezen.
Iets meer contrast is dus wenselijk als je de website voor iedereen maakt en niet alleen voor mensen met goede ogen.
Want hier ga ik met IE en Firefox keurig naar de homepagina.
TIP: Lichtgroen en lichtgrijs op wit zijn niet voor iedereen goed leesbaar.
Ik heb er zelf erg veel moeite mee om het te kunnen lezen.
Iets meer contrast is dus wenselijk als je de website voor iedereen maakt en niet alleen voor mensen met goede ogen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
23 mei 2016 11:25
hallo Woody, ik wis altijd de cache, zowel van de browser als in Joomla zelf. Kan het zijn dat er toch iets blijft hangen? Ik heb dit namelijk op verschillende computers geprobeerd en keer nergens terug naar de home.
- MvD010
- Bekend met Joomla!NL
-
23 mei 2016 12:04
Tja, dan wordt het lastig.
Ik heb het zojuist hier op mijn werk geprobeerd en ook hier krijg ik de Wie Wat Wanneer-pagina te zien.
En ga ik dus niet naar de profielpagina.
Ben je op het moment van testen ook uitgelogd als administrator op de PC waar je het probeert?
Ik heb het zojuist hier op mijn werk geprobeerd en ook hier krijg ik de Wie Wat Wanneer-pagina te zien.
En ga ik dus niet naar de profielpagina.
Ben je op het moment van testen ook uitgelogd als administrator op de PC waar je het probeert?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
23 mei 2016 12:10
Ik kom ook gewoon na inloggen op de homepagina uit.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 mei 2016 17:30
Ik heb juist ook geprobeerd alleen in te loggen via de website en sta dan niet ingelogd als admin. Het gekke is wel dat als ik dan voor het eerst op de pagina kom hij een waarschuwingsbericht geeft "Bericht, u dient eerst in te loggen" Dat lijkt erop dat er toch nog iets in het geheugen vastgelegd is, anders neem ik aan dat hij deze melding niet geeft, toch...?
- MvD010
- Bekend met Joomla!NL
-
23 mei 2016 17:39
Het meest gekke is dat ik de melding niet krijg, maar dat het gewoon werkt.
En ook Astrid heeft aangegeven dat het goed gaat.
het is dan wel vreemd dat het bij jou niet goed gaat.
Wat gebeurt er bij bijvoorbeeld op de PC van de buren?
Het lijkt er mijn inziens op dat dit geen Joomla-probleem is.
En ook Astrid heeft aangegeven dat het goed gaat.
het is dan wel vreemd dat het bij jou niet goed gaat.
Wat gebeurt er bij bijvoorbeeld op de PC van de buren?
Het lijkt er mijn inziens op dat dit geen Joomla-probleem is.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
23 mei 2016 17:44
Dat lijkt er eerder op dat er ergens iets op geregistreerd staat wat op publiek moet staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
01 jun 2016 22:09
Ik heb een andere manier geprobeerd maar loop nu tegen het volgende aan:
Ik heb een artikel gemaakt en daarin de login module aangeroepen. Deze heb ik gekoppeld aan het hoofdmenu PVT en dan in- en uitloggen. Deze staat op publiek en moet dus als eerste zichtbaar zijn. Deze komt dan uit bij pvt-roentree.nl/pvt/in-en-uitloggen.html
Echter als ik voor het eerst op de pagina kom pvt-roentree.nl gaat hij dus niet naar deze pagina maar begint hij op pvt-roentree.nl/component/users/?view=login wat dus NIET de bedoeling is. Ik krijg dit alleen niet goed gezet en snap niet waarom hij op die pagina begint terwijl hij op de eerste zou moeten starten.
Ik heb een artikel gemaakt en daarin de login module aangeroepen. Deze heb ik gekoppeld aan het hoofdmenu PVT en dan in- en uitloggen. Deze staat op publiek en moet dus als eerste zichtbaar zijn. Deze komt dan uit bij pvt-roentree.nl/pvt/in-en-uitloggen.html
Echter als ik voor het eerst op de pagina kom pvt-roentree.nl gaat hij dus niet naar deze pagina maar begint hij op pvt-roentree.nl/component/users/?view=login wat dus NIET de bedoeling is. Ik krijg dit alleen niet goed gezet en snap niet waarom hij op die pagina begint terwijl hij op de eerste zou moeten starten.
- MvD010
- Bekend met Joomla!NL
-
01 jun 2016 22:59
Hallo heb je al eens geprobeert om de pagina hernieuwd te laden met de toetsaanslag <CTRL> F5.
Bij mij werkt dit altijd goed.
Ik werk zelf nooit met IE of Firefox.
Bij mij werkt dit altijd goed.
Ik werk zelf nooit met IE of Firefox.
Mvg Kees,
- pa2cjh
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
03 jun 2016 09:36
Dit is niet het probleem helaas. Ik heb de site ook even op een subdomein gezet omdat de andere site nog niet te bekijken is.
Wat ik dus wil bereiken is dat als mensen op de website komen als eerste op pvt.joomla-designers.nl/pvt/in-en-uitloggen.html terecht komen.
Echter als ze nu op de site komen, zien ze als eerste dit pvt.joomla-designers.nl/component/users/?view=login
De hele site is alleen te bekijken voor geregistreerde gebruikers en alleen PVT in het hoofdmenu en in-en uitloggen staan op publiek en toch begint de site op de hierboven genoemde pagina. Ik weet niet hoe ik deze weg krijg, wie heeft een idee?
Wat ik dus wil bereiken is dat als mensen op de website komen als eerste op pvt.joomla-designers.nl/pvt/in-en-uitloggen.html terecht komen.
Echter als ze nu op de site komen, zien ze als eerste dit pvt.joomla-designers.nl/component/users/?view=login
De hele site is alleen te bekijken voor geregistreerde gebruikers en alleen PVT in het hoofdmenu en in-en uitloggen staan op publiek en toch begint de site op de hierboven genoemde pagina. Ik weet niet hoe ik deze weg krijg, wie heeft een idee?
- MvD010
- Bekend met Joomla!NL
-
03 jun 2016 09:40
De pagina waar bezoekers als eerste terecht komen op een site is de homepage. Dus ik begrijp je ontwikkelde constructie niet.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.914 seconden