Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
foto onderschriften blijven te kort zichtbaar
22 mei 2016 21:34
Hallo , Is weer lang geleden , maar er openbaart zich een raar verschijnsel in fotoalbum van Phoca Gallery.
In de fotoalbum staan 4 categorieën waaronder enige tientallen foto's. Met deze foto's staan onderschriften. Bij het kiezen van het menu fotoalbum verschijnen de categorieën. Ik klik op categorie 1 en diverse foto's verschijnen in klein formaat . onder de foto enig onderschrift. Als ik nu op een van de foto's klik vergroot deze . Ik klik dan op de navigatiepijl als ik dan enigszins met de muis omhoog ga richting onderkant foto verschijnt het onderschrift van de foto. Echter deze verschijnt zo kort dat die amper leesbaar is. Weet iemand hoe ik deze tekst/onderschrift langer kan laten staan ? Misschien ergens CSS. Ik heb gezocht maar helaas niet gevonden. Misschien een tip of oplossing. Alvast bedankt.
Jos
In de fotoalbum staan 4 categorieën waaronder enige tientallen foto's. Met deze foto's staan onderschriften. Bij het kiezen van het menu fotoalbum verschijnen de categorieën. Ik klik op categorie 1 en diverse foto's verschijnen in klein formaat . onder de foto enig onderschrift. Als ik nu op een van de foto's klik vergroot deze . Ik klik dan op de navigatiepijl als ik dan enigszins met de muis omhoog ga richting onderkant foto verschijnt het onderschrift van de foto. Echter deze verschijnt zo kort dat die amper leesbaar is. Weet iemand hoe ik deze tekst/onderschrift langer kan laten staan ? Misschien ergens CSS. Ik heb gezocht maar helaas niet gevonden. Misschien een tip of oplossing. Alvast bedankt.
Jos
- zjoskebest
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
23 mei 2016 11:02
Zonder een link naar je site is hier weinig over te zeggen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 mei 2016 11:07
www.elnura.nl
en het gaat om menuitem fotoalbum
en het gaat om menuitem fotoalbum
- zjoskebest
23 mei 2016 12:09
Ziet er hier normaal uit.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
23 mei 2016 12:39
Hoi Astrid,
Dank je. Ik heb nu van een andere locatie ingelogd en ook nu krijg ik maximaal 3 seconden. Dat is juist te weinig om de hele tekst te lezen.
Ik probeer te vinden waar ik de tijd zou kunnen instellen.
groet,
Jos
Dank je. Ik heb nu van een andere locatie ingelogd en ook nu krijg ik maximaal 3 seconden. Dat is juist te weinig om de hele tekst te lezen.
Ik probeer te vinden waar ik de tijd zou kunnen instellen.
groet,
Jos
- zjoskebest
23 mei 2016 13:14
Voor zover ik weet is dat nergens in te stellen. Je zou kunnen kiezen voor multibox weergave, iets minder mooi, maar dan blijft de omschrijving wel zichtbaar.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
23 mei 2016 14:38
Hallo Astrid,
Dank je , Je hebt me op het goede spoor gezet. Ik heb slimbox genomen. Die heeft als voordeel dat de tekst duidelijk zichtbaar op de vergroting te zien is en dat de vergroting zich aanpast aan de vorm van de foto.
Het enige nadeel ...??? of is het een voordeel..? is dat men de navigatie zelf moet doen door te klikken.
Nogmaals dank ,
groet,
Jos
Dank je , Je hebt me op het goede spoor gezet. Ik heb slimbox genomen. Die heeft als voordeel dat de tekst duidelijk zichtbaar op de vergroting te zien is en dat de vergroting zich aanpast aan de vorm van de foto.
Het enige nadeel ...??? of is het een voordeel..? is dat men de navigatie zelf moet doen door te klikken.
Nogmaals dank ,
groet,
Jos
- zjoskebest
23 mei 2016 16:00
Fijn dat je een oplossing hebt gevonden. Ik zal dit draadje sluiten.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.697 seconden