Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

FJ related articles. Hoe artikelen tonen bij andere menu items.

08 okt 2016 14:51 - 08 okt 2016 15:19
Ik gebruik de extensie FJ related articles plus 4.0.2 om bepaalde referenties te tonen als een bepaald artikel wordt getoond. Dit werkt prima bij artikelen.

Het zou echter ook mogelijk moeten zijn om deze referentie te tonen bij andere menu items. In de handleiding (joomlacode.org/gf/project/freejoomla/wik...elated+Articles+Plus) staat:

Show Module on Menu Types:
If this is set to Article Only, the module will only show articles when the current Menu Item is an Article.
If this is set to Any, then the module can show articles for any type of Menu Item. Note that you must have one or more of the next four parameters set to select articles for a non-Article Menu Item.

Mijn vraag is: welke parameters moet ik precies instellen om ook de referenties te tonen bij een menu item : categoryblog? De handleiding is hierover niet duidelijk: wat zijn de "next four parameters"?

Wie kan mij helpen?

Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.

Edit Jelle: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel in het Engels was geschreven.
  • adubuntu
  • adubuntu's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

09 okt 2016 09:43
Hallo adubuntu,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Ik heb een vaag vermoeden dat er een oude instructie van 1.5 is meegenomen. Kijk hier maar.

En dit is de uitleg voor Joomla 3. Of het zou zo moeten zijn dat er nog velden tevoorschijn komen als je voor any kiest.

Helaas is er geen activiteit meer te bespeuren op hun eigen forum en kan ik de extensie ook niet meer op de JED vinden, dus tenzij een van de leden hier deze extensie ook gebruikt, geef ik je weinig kans op een oplossing.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

09 okt 2016 13:00
Bedankt Astrid voor je reactie,

Als je Any aanvinkt krijg je geen extra velden te zien, zie ook bijgevoegd screenshot.

Het enige wat een oplossing zou bieden is misschien de module tag, maar ik kan bij de instellingen van het relevante menu item (type :Categorieblog) niets terug vinden van een module tag.

Als je geen andere suggesties hebt, zal ik maar moeten accepteren dat er geen oplossing is.
  • adubuntu
  • adubuntu's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.758 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie