Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost tinyMCE
tinyMCE
02 feb 2017 13:49
ik gebruik tinyMCE 4.4.3 in Joomla 3.6.5
Je kan binnen de editor nog plugins installeren (textkleur bv.). Hoe doe je dat? Moet je een 'snippet' van hun site ergens in plakken?
Je kan binnen de editor nog plugins installeren (textkleur bv.). Hoe doe je dat? Moet je een 'snippet' van hun site ergens in plakken?
- FHH
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
tinyMCE
02 feb 2017 14:17
Ik raad je eerder aan om twee dingen te doen:
1. Installeer en activeer de editor JCE.
Die is veel gebruikersvriendelijker en biedt alle mogelijkheden die je vraagt, zonder dat je iets moet toevoegen.
2. Werk voor aanpassingen in je lay-out, zoals tekstkleur, zo veel mogelijk met je css-bestanden vabn je template.
Alles wat je namelijk rechtstreeks in een artikel aanpast, zonder gebruik van css, is later alleen te wijzigen door elk artikel apart te openen en het goed te zetten.
1. Installeer en activeer de editor JCE.
Die is veel gebruikersvriendelijker en biedt alle mogelijkheden die je vraagt, zonder dat je iets moet toevoegen.
2. Werk voor aanpassingen in je lay-out, zoals tekstkleur, zo veel mogelijk met je css-bestanden vabn je template.
Alles wat je namelijk rechtstreeks in een artikel aanpast, zonder gebruik van css, is later alleen te wijzigen door elk artikel apart te openen en het goed te zetten.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
tinyMCE
02 feb 2017 14:20
Het staat natuurlijk een ieder vrij om welk editor dan te gebruiken.
Maar standaard gebruik ik altijd de JCE editor. Deze is uitgebreider en zit standaard de kleuren erin zoals je dat eventueel wilt.
Jij wilt kleur aan je tekst toevoegen. Besef wel dat je dan zgn inline opmaak krijgt, wat wel eens voor problemen wil zorgen.
Beste is om dit zulk zaken via je css te regelen.
Maar standaard gebruik ik altijd de JCE editor. Deze is uitgebreider en zit standaard de kleuren erin zoals je dat eventueel wilt.
Jij wilt kleur aan je tekst toevoegen. Besef wel dat je dan zgn inline opmaak krijgt, wat wel eens voor problemen wil zorgen.
Beste is om dit zulk zaken via je css te regelen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
tinyMCE
02 feb 2017 14:29
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.662 seconden