Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Autoposting easyblog op Twitter

18 aug 2017 17:12 - 18 aug 2017 22:33
Hallo,

Voor een website van een schooltje waar ik werk gebruiken wij easyblog. Vorige maand is onze licentie verlopen. Nu, geen probleem easyblog werkt nog altijd prima, alleen kunnen we geen updates meer doen en kunnen we het forum niet meer lezen en er is niet meteen een budget om onze licentie te vernieuwen aangezien we nog maar net 20 tablets hebben aangeschaft.

Ik wou nu de blogberichten van easyblog automatisch laten posten op Twitter. Maar wanneer ik via de backend verbinding probeer te maken met Twitter, krijg ik steeds volgende melding:

De "request token" voor deze pagina is ongeldig. Deze kan mogelijk al gebruikt zijn of verlopen omdat deze te oud is. Ga alsjeblieft terug naar de site of applicatie die je hierheen stuurde en probeer het nog eens, het was waarschijnlijk gewoon een foutje.

Nu merk ik op het forum, waar ik alleen de topics kan lezen, dat er nog mensen zijn met hetzelfde probleem.
Mijn vraag is nu of er iemand is met een nog geldige easybloglicentie die even wil kijken wat de antwoorden zijn op volgende topics:

Topic 1

of

Topic 2

Het zou ons plezieren

Mvg

Edit WoodyF4u: Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
  • dawebmasta
  • dawebmasta's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

18 aug 2017 18:31
Je kunt toch ook zelf een account aldaar aanmaken en zelf lezen :huh:
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

18 aug 2017 19:19
Zolang je licentie loopt en die is maar voor een jaar geldig kan je de antwoorden op de topics lezen. Van zodra je licentie verlopen is, kan je wel inloggen, maar je ziet de antwoorden van de topics niet.
  • dawebmasta

18 aug 2017 22:35
Ik heb daar geen account, dus kan ik de topics niet voor je inzien.
Maar heb je al eens gekeken wat er gebeurt als de de twitter-API controleert of die nog wel de meest actuele is?
Best kans dat als je op de site van twitter de nieuwste API ophaalt en in de Easyblog-instellingen plaatst, dat het wel weer werkt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam

22 aug 2017 11:27
Ik heb de app al eens vernieuwd. Ook nieuwe consumerkeys en secret keys vernieuwd. Geen verandering..

De "request token" voor deze pagina is ongeldig. Deze kan mogelijk al gebruikt zijn of verlopen omdat deze te oud is. Ga alsjeblieft terug naar de site of applicatie die je hierheen stuurde en probeer het nog eens, het was waarschijnlijk gewoon een foutje.

• dawebmasta
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.665 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie