Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Social Share Instagram plugin voor Advanced Portfolio Pro

Social Share Instagram plugin voor Advanced Portfolio Pro

19 jul 2018 14:09 - 20 jul 2018 09:32
#1
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een module waarmee ik de content van een te bouwen website kan delen op Instagram. Met Advanced Portfolio Pro is een portfolio voor de klant opgezet. Op het moment dat een bezoeker van de site naar een portfolio aan het kijken is moet deze bezoeker de portfolio ook kunnen delen op Instagram. Ik heb een module gevonden genaamd jsSocials, hiermee kan ik makkelijk in de beschijving van een Portfolio een shortcode toevoegen. Deze heeft alleen geen Instagram mogelijkheid.

Heeft iemand de gouden tip voor mij?

Alvast bedankt.
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic iets aangepast omdat (Social Share Instagram) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Laatst bewerkt 20 jul 2018 09:32 door Astrid.

Social Share Instagram plugin voor Advanced Portfolio Pro

19 jul 2018 14:45
#2
Heb je hier al tussen gekeken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37115

Social Share Instagram plugin voor Advanced Portfolio Pro

19 jul 2018 15:02
#3
Jazeker heb ik daar tussen gekeken. Daar heb ik er ook een aantal van geprobeerd (bijvoorbeeld Social 2s, CoalaWeb Social links, js Socials, e-MailIT). Deze bieden allemaal goede social share buttons, maar geen enkele biedt de mogelijkheid om content te sharen op Instagram. Nog even als verduidelijking, het gaat dus om content gemaakt in Advanced Portfolio Pro, niet om content die gemaakt is in de artikelmanager.
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.901 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie