- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kan geen gebruikers meer aanmaken
Kan geen gebruikers meer aanmaken
26 sep 2019 18:16Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 sep 2019 11:11[ loopgroepkloosterveen.nl/administrator/i...iew=user&layout=edit ]
- JanKJomL
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
28 sep 2019 12:05Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
28 sep 2019 17:07 - 28 sep 2019 17:09Ik zie alleen dat er geen ouput gegenereerd wordt.
Jouw site
Login of registreer om deze te zien.
Localhost
Misschien even aan je hoster vragen of er nog iets in de server logs te vinden is?
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
28 sep 2019 17:10afsluiten deze case?
- JanKJomL
- Bekend met Joomla!NL
28 sep 2019 17:12Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
30 sep 2019 17:25 - 30 sep 2019 17:51Vandaag kreeg ik onderstaand antwoord , ik kan er niet veel mee. Zegt het jou iets?
Goedemorgen,
Vervelend dat dit niet goed werkt. Ik heb de thread in het forum nagelezen en goed om te lezen dat je e.e.a. zelf al nagelopen hebt.
Ik heb in de error log gekeken en zie geen problemen op server niveau die dit kunnen veroorzaken.
Wel zie ik deze error terugkomen.
[Thu Sep 26 17:27:01.344469 2019] [php7:warn] [pid 7079] [client 82.74.34.50:10680] PHP Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/public/sites/www.loopgroepkloosterveen.nl/administrator/components/com_acysms/classes/message.php on line 64, referer: loopgroepkloosterveen.nl/administrator/i...hp?option=com_config
[Thu Sep 26 17:27:01.344518 2019] [php7:warn] [pid 7079] [client 82.74.34.50:10680] PHP Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/public/sites/www.loopgroepkloosterveen.nl/administrator/components/com_acysms/classes/message.php on line 67, referer: loopgroepkloosterveen.nl/administrator/i...hp?option=com_config
[Thu Sep 26 17:27:01.344525 2019] [php7:warn] [pid 7079] [client 82.74.34.50:10680] PHP Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/public/sites/www.loopgroepkloosterveen.nl/administrator/components/com_acysms/classes/message.php on line 70, referer: loopgroepkloosterveen.nl/administrator/i...hp?option=com_config
Mogelijk is dit de boosdoener, maar ik kan je niet vertellen hoe je dit kunt oplossen. Misschien kun je dit in het forum plaatsen om weer om hulp te vragen. Een Joomla expert of websitebouwer zou je hier verder mee moeten kunnen helpen.
Deze error komt vandaag ook nog naar voren, dus speelt ook na je eerder gemaakte wijzigingen nog.
Groet, Jan
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- JanKJomL
- Bekend met Joomla!NL
30 sep 2019 20:36Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
01 okt 2019 11:37Zet alle acymailing plugins uit, behalve deze:
Als het dan goed werkt ook meteen via Extensies - Beheren de overbodige plugins de-installeren.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
01 okt 2019 17:42Gr Jan
- JanKJomL
- Bekend met Joomla!NL
03 okt 2019 20:53Dit was inderdaad het euvel. Ik heb alle plugin's uitgeschakeld muv diegene die jij hebt aangegeven. Ik kan nu weer gebruikers aanmaken en wijzigen zonder dat ik foutopsporing hoef in te schakelen.
Ik heb nog niet alle mogelijkheden in Acymailing uitgeprobeerd, dus weet niet zeker of er nu een plugin is uitgeschakeld die ik toch nodig heb. Als het blijkt dat alles werkt, zal ik de overbodige plugin's ook verwijderen.
Dank voor je hulp !!
- JanKJomL
- Bekend met Joomla!NL