Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

ik kan niet meer inloggen

ik kan niet meer inloggen

31 okt 2013 17:06 - 31 okt 2013 19:13
#1
*Via Visit Application en Access BitNami Joomla! Stack kan ik niet meer inloggen.

Wanneer ik het probeer krijg ik onderstaande tekst:

SQL=SELECT `m`.`tag_id`,`t`.* FROM `jos_contentitem_tag_map` AS m INNER JOIN `jos_tags` AS t ON `m`.`tag_id` = `t`.`id` WHERE `m`.`type_alias` = 'com_content.article' AND `m`.`content_item_id` = 1 AND `t`.`published` = 1 AND t.access IN (1,1,5)


Ook staat er dat ik de System Administrator of this site moet contacten.

Hoe is dit zo gekomen?
Gisteren heb ik Joomla Stack - 3.0.2-0 voor mijn iMac geïnstalleerd.
Vandaag ben ik aan de slag gegaan, tot en met de eerste regel van de website (ik ben het programma aan het verkennen)
Het "artikel" heb ik opgeslagen en uitgelogd. Toen ik het terug wilde halen* kreeg ik de volgende fout melding:

Wie zou mij hierover kunnen informere?
Alvast mijn dank en met vriendelijke groet,
Roy Kenneth
Laatst bewerkt 31 okt 2013 19:13 door Jelle. Reden: quotetags geplaatst
Discussie gesloten.
  • Roy Kenneth
  • Roy Kenneth's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

ik kan niet meer inloggen

31 okt 2013 17:36
#2
Hallo Roy,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Ik neem aan dat je dit stappenplan gevolgd hebt?

Ik ken bitnami verder niet, maar ik vind sowieso al dat je een vreemde database melding krijgt. Een applicatie die Joomla nog onveilig installeert met een jos_ tabel prefix zou voor mij al reden zijn om hem niet te gebruiken.

Ik neem aan dat je nog maar 1 artikel hebt gemaakt. Het handigste zou dan zijn om gewoon even opnieuw te beginnen. Leer je veel van en is waarschijnlijk sneller dan om te proberen hier een oplossing te vinden. Voor zover ik weet, zijn er weinig leden die met de door jou gebruikt combinatie Bitnami/iMac werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37151

ik kan niet meer inloggen

01 nov 2013 09:00
#3
Dank je wel Astrid voor jouw snelle reactie.

Ik zal jouw advies opvolgen: het programma verwijderen en dan opnieuw downloaden.
Met vriendelijke groet,
Roy Kenneth
Discussie gesloten.
  • Roy Kenneth
  • Roy Kenneth's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.585 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie