Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
1 plugin toestaan voor registreerde gebruikers
09 nov 2013 15:17
Ik wil dat mijn gebruiker, die wel tekst kan aanpassen en foto's kan plaatsen en uploaden, ook gebruik kan maken van 1 plugin. ImageResizer, werkt perfect. Dan kunnen ze zelf de grote aanpassen en dan wordt die automatisch verkleind naar de juiste grote.
Hoe kan ik mijn gebruiker alleen het recht geven om deze plugin te gebruiken.
Hoe kan ik mijn gebruiker alleen het recht geven om deze plugin te gebruiken.
- Juul
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
09 nov 2013 16:38
Ik begrijp je vraag niet. Die plugin "reageert" toch als er een afbeelding geupload wordt via mediabeheer en onder de editor staat toch een knop Afbeelding invoegen die naar mediabeheer gaat. Dus voor alle gebruikers met rechten om een artikel te maken is die plugin automatisch actief.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
09 nov 2013 21:48
dat klopt, maar als de gebruiker bijv. een kleinere foto wilt hebben of meer langwerpig, moet hij dit ook kunnen instellen. Nu kan hij alleen tekst en foto's plaatsen. En heeft hij geen rechten om foto's te bewerken, omdat het een plugin. In deze plugin kan je het dus per keer instellen, dit in percentages of width. Ook hoogt en breedte.
- Juul
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
09 nov 2013 22:16 - 09 nov 2013 22:28
Misschien met acl, maar denk van niet. Deze kan het wel.
www.joomlacontenteditor.net/component/zo...e-manager-extended-4
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.658 seconden