Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Lees meer knop werkt wel en niet ...
16 nov 2013 16:47
Hi,
ik gebruik Joomla 3.2 lokaal via de Bitnami-stack, de meest recente.
Vreemd geval aan de hand: ik heb een aantal artikelen, die ik heb voorzien van een Lees meer-knop. Op de website wordt zo'n artikel niet getoond met Lees meer, maar gewoon als een groot en lang artikel.
Voor een select gezelschap heb ik de mogelijkheid geopend om zelf een artikeltje te plaatsen; de invoer is dan via Chronoforms met specifiek Intro-tekst en artikeltekst en naar een vaste categorie.
Tot mijn verbazing wordt een dergelijk artikel wel getoond met een Lees meer-knop.
Ik gebruik de JCE-editor om artikelen te maken, bij de artikel-opties staat Lees meer knop op Toon en de plugin Lees meer is gepubliceerd/geactiveerd.
Waar kan dit eventueel mis zijn gegaan ? M.a.w. wat doe ik fout en kan ik herstellen ?
Groet, C3002
ik gebruik Joomla 3.2 lokaal via de Bitnami-stack, de meest recente.
Vreemd geval aan de hand: ik heb een aantal artikelen, die ik heb voorzien van een Lees meer-knop. Op de website wordt zo'n artikel niet getoond met Lees meer, maar gewoon als een groot en lang artikel.
Voor een select gezelschap heb ik de mogelijkheid geopend om zelf een artikeltje te plaatsen; de invoer is dan via Chronoforms met specifiek Intro-tekst en artikeltekst en naar een vaste categorie.
Tot mijn verbazing wordt een dergelijk artikel wel getoond met een Lees meer-knop.
Ik gebruik de JCE-editor om artikelen te maken, bij de artikel-opties staat Lees meer knop op Toon en de plugin Lees meer is gepubliceerd/geactiveerd.
Waar kan dit eventueel mis zijn gegaan ? M.a.w. wat doe ik fout en kan ik herstellen ?
Groet, C3002
- C3002
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
16 nov 2013 16:49
Lees meer knop wordt alleen getoond in blogweergave en niet in enkel artikel. Misschien dat het daar goed/fout gaat?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
16 nov 2013 19:07
Ja, dat zal denk ik de reden zijn. Ik wist dat niet.
Moet ik dan voor een enkel lang artikel de nieuwe pagina gebruiken ?
Moet ik dan voor een enkel lang artikel de nieuwe pagina gebruiken ?
- C3002
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
16 nov 2013 19:14
Zou een optie zijn inderdaad.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.786 seconden