Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost registratie formulier werkt niet na update 3.2
registratie formulier werkt niet na update 3.2
06 dec 2013 17:11
Volgens mij heb je nu weer een nieuw menu-item met de naam inlog en uitlog aangemaakt. Maak geen menu-item voor registratie en wijs je template toe aan alle pagina's.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
06 dec 2013 17:55 - 06 dec 2013 17:59
oke dat heb ik gedaan nu volgende vraag hoe activeer ik dan weer inlogformulier als deze geen menu meer is (sorry allemaal nieuw voor mij)
ik heb weer jou inlog gegevens er af gehaald blijkt dus dat je wel kan inloggen maar dat hij niet geactiveerd wordt.
ik heb weer jou inlog gegevens er af gehaald blijkt dus dat je wel kan inloggen maar dat hij niet geactiveerd wordt.
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
06 dec 2013 18:12
Inlogformulier is de module op je site. En registratie komt automatisch, dus hoef je verder niet te activeren. Je hebt alleen je template nog niet toegewezen aan alle pagina's.
Maar ik vermoed dat je bij de gebruikersopties iets niet goed hebt staan. Kijk dit even goed na:
Maar ik vermoed dat je bij de gebruikersopties iets niet goed hebt staan. Kijk dit even goed na:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
07 dec 2013 16:03
Hallo Astrid je gaat even iets te snel voor mij ik heb het inkogform er zo lang geleden opgezet dat ik even niet meer weet waar te kijken. ik snap het als je het hebt over een module en weet dat ik een template heb waar moet ik kijken of alle paginaas zijn toegewezen en waar kijk ik om te zien of de instellingen kloppen die jij nu aangeeft?
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 dec 2013 16:08
Screenshotje hierboven gaat over de Opties die je kunt vinden bij Gebruikersbeheer.
Voor het toewijzen van je template ga je naar Templatebeheer, klik op jouw template, dan krijg je bovenin Menutoewijzing te zien. Daar moeten alle vakjes aangevinkt zijn.
Voor het toewijzen van je template ga je naar Templatebeheer, klik op jouw template, dan krijg je bovenin Menutoewijzing te zien. Daar moeten alle vakjes aangevinkt zijn.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
07 dec 2013 16:28 - 07 dec 2013 16:32
heb ik allemaal gedaan heb jou inschrijving er weer af gehaald komt wel binnen dus maar niet geactiveerd en inloggen met emailadres van mijn man weer niet gelukt weer dezelfde error Registratie mislukt: Registratie mislukt: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE user_id=792' at line 4 SQL=UPDATE `jos_user_usergroup_map` SET user_id = 792 , group_id = WHERE user_id=792
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 dec 2013 16:38
Je hebt nog steeds een menu-item voor inloggen, dus dat moet je verwijderen. Verder heb je nog een JSN template ergens actief staan, want die zie ik als ik de rechtstreekse
link
gebruik. Daar krijg ik ook een onverklaarbare ftp foutmelding overigens.
Je mag me anders wel even een pm sturen met super user inloggegevens (maak even een nieuwe voor me aan, dan kan je hem straks weer verwijderen), dan wil ik wel even kijken.
Je mag me anders wel even een pm sturen met super user inloggegevens (maak even een nieuwe voor me aan, dan kan je hem straks weer verwijderen), dan wil ik wel even kijken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
07 dec 2013 17:00
ga ik doen ik begrijp wat je bedoeld maar help mij even om nieuwe inloggegevens aan te maken (volgorde)
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 dec 2013 17:06
Via backend gebruikersbeheer nieuwe gebruiker aanmaken en niet vergeten om bij toegewezen gebruikersgroepen "Geregistreerd" uit te vinken en "Super gebruikers" aan te vinken.
Dan mij even een pm sturen met de bijbehorende gebruikersnaam en wachtwoord. Hoeft niet zo ingewikkeld te zijn omdat je hem toch weer verwijdert als ik gekeken heb.
Dan mij even een pm sturen met de bijbehorende gebruikersnaam en wachtwoord. Hoeft niet zo ingewikkeld te zijn omdat je hem toch weer verwijdert als ik gekeken heb.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 dec 2013 17:11
maakt het uit welk emailadres ik gebruik is verplicht
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 dec 2013 17:12
Maakt niet uit. Kan je test@test.com inzetten bijvoorbeeld.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 1.359 seconden