Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost registratie formulier werkt niet na update 3.2
registratie formulier werkt niet na update 3.2
07 dec 2013 17:21
zucht ook het aanmaken gaat niet als ik hem wil saven Opslaan mislukt door de volgende fout: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE user_id=796' at line 4 SQL=UPDATE `jos_user_usergroup_map` SET user_id = 796 , group_id = WHERE user_id=796
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 dec 2013 17:24
Als je me vertrouwt, stuur dan even een pm met je eigen inloggegevens. Ik ga er vertrouwelijk mee om!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
07 dec 2013 17:26
doe ik ik heb menu al weggehaald en template gezien maar die kon ik niet verwijderen
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 dec 2013 17:40
ik heb gestuurd hoor onder bericht probleempje
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 dec 2013 18:05
Zeg maar gerust probleem. Er is een probleem met je serverconfiguratie. Verwijderen van bestanden lukt niet goed. Er is ook een groot probleem met je ACL en ik vermoed dat daar die MySQL fout vandaan komt.
Ik begrijp ook niet dat je met dit rechtenprobleem je site hebt kunnen updaten naar 3.2 overigens.
Als ik morgen even tijd heb wil ik nog wel verder kijken, maar dit gaat een hele klus worden. En dan heb ik in ieder geval inloggegevens van je ftp nodig en van je phpmyadmin/controlepaneel van je hoster.
Ik begrijp ook niet dat je met dit rechtenprobleem je site hebt kunnen updaten naar 3.2 overigens.
Als ik morgen even tijd heb wil ik nog wel verder kijken, maar dit gaat een hele klus worden. En dan heb ik in ieder geval inloggegevens van je ftp nodig en van je phpmyadmin/controlepaneel van je hoster.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
07 dec 2013 18:11
Poeh Astrid dat is niet mis, ik twijfelde eigenlijk ook om verder up te loaden maar omdat er steeds bericht kwam nog uploaden naar 3.2 heb ik alleen op upload gedrukt en daarna is de 'ellende' begonnen!
ik stuur je mijn inloggegevens doe rustig aan geen haast bij ( site is zichtbaar voor doelgroerp)
ik stuur je mijn inloggegevens doe rustig aan geen haast bij ( site is zichtbaar voor doelgroerp)
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 dec 2013 18:24
Zo te zien heb je een niet al te Joomla-vriendelijke hoster. En als je dan begint met Joomla dan maakt dat het extra moeilijk. Maar ik ga morgen even kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
07 dec 2013 18:26
dankjewel als ik contact moet opnemen met hoster hoor ik het wel van je
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
08 dec 2013 14:45
80% van alle ellende wordt veroorzaakt door je hoster. Die server configuratie deugt echt voor geen meter. Als je met plezier aan je site wilt blijven werken, dan zou ik je adviseren om zo snel mogelijk over te stappen naar een Joomla vriendelijke hoster.
Onder vlindersinmijnbuik.nl/nieuw/ staat er nu een die zo ongeveer werkt, maar nog steeds op andere gebieden vastloopt door problemen met server configuratie. Op een of andere manier moet ook alles op 777 en werkt de ftp-laag ook niet.
Onder vlindersinmijnbuik.nl/nieuw/ staat er nu een die zo ongeveer werkt, maar nog steeds op andere gebieden vastloopt door problemen met server configuratie. Op een of andere manier moet ook alles op 777 en werkt de ftp-laag ook niet.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
08 dec 2013 19:25
dankjewel voor het uitzoeken heb jij suggestie andere hoster? jammer ik had net voor jaar betaald maar is niet anders
- ingrid-jetten
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
09 dec 2013 09:11
Wij hosten dit forum bij
Wned
en ik heb daar ook mijn eigen site en veel van mijn klanten. Zeer Joomla! vriendelijk.
Ik merkte het bij het terugzetten in de submap. En als het mij al niet lukt om Joomla! vlekkeloos te laten draaien met alle truuks die ik ken, dan is het echt problematisch.
Overigens: als je je contract verlengd hebt, dan geldt de wet van Dam en kan je per maand opzeggen!
Aangezien je probleem met registreren opgelost is (in de subsite) sluit ik dit draadje. Als je verder nog vragen hebt over een mogelijke verhuizing, maak dan gerust een nieuw draadje aan.
Ik merkte het bij het terugzetten in de submap. En als het mij al niet lukt om Joomla! vlekkeloos te laten draaien met alle truuks die ik ken, dan is het echt problematisch.
Overigens: als je je contract verlengd hebt, dan geldt de wet van Dam en kan je per maand opzeggen!
Aangezien je probleem met registreren opgelost is (in de subsite) sluit ik dit draadje. Als je verder nog vragen hebt over een mogelijke verhuizing, maak dan gerust een nieuw draadje aan.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.807 seconden