Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Category list MENU of Category List Module ?

Category list MENU of Category List Module ?

16 dec 2013 20:15 - 16 dec 2013 20:15
#1
Hallo allemaal,

ik ben nog een grote leek met Joomla en probeer het volgende te bereiken :

Een menu aan de linkerkant "Publicaties", zou in het midden een lijst moeten tonen van de category "Publicaties". Aangezien de category "Publicaties" 3 onderverdelingen heeft waarvan er één nog een extra onderverdeling heeft, wil ik dat er na het klikken op het menu een lijst komt van de categorien en subcategorien waarop kan geklikt worden.

Eigenlijk zo :

Cat 1
--Cat1 Sub 1
--Cat1 Sub 2
Cat 2
Cat 3

Als je op Cat2 of Cat3 klikt, zou er een lijst moeten komen van alle articles met category Cat2 of Cat3.
Als je op Cat1 klikt, zou je 2 linken moeten krijgen, nl Sub1 en Sub2. Als je op één van deze klikt zou je dan de lijst van artikelen moeten krijgen die deze als category heeft.

Als er uiteindelijk op de titel van een artikel wordt geklikt, zou dit moeten geopend worden.

Ik heb al vanalles geprobeerd, maar blijf, misschien onwetend, altijd achter met ofwel :

1. Een menu met als optie "List all categories"
2. Een module als "Articles Categories"

Helaas doet geen van beide wat ik wil. Het kan zijn dat ik het mis doe of gewoon niet besef dat er iets anders moet gebruikt worden.

Heeft iemand eventueel wat hulp voor me aub ?

Groetjes en alvast bedankt,

Davy
Laatst bewerkt 16 dec 2013 20:15 door DavyC.
Discussie gesloten.
  • DavyC
  • DavyC's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 85

Category list MENU of Category List Module ?

16 dec 2013 21:43
#2
Je maakt 1 menu aan met "Publicaties" en daaraan hang je de menu-items Cat 1 t/m Cat 3. Vervolgens maak je menu-items Sub 1 en Sub en die hang je aan het menu-item Cat 1.
Discussie gesloten.
  • David
  • David's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1031
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.770 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie