Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Gele balk over foto's heen (titel)

Gele balk over foto's heen (titel)

23 jan 2014 17:46
#1
Hi allemaal,

Ik heb dit probleempje al meerdere malen proberen op te lossen, maar ik kom er toch niet achter waar het nu aan ligt.

Voor mijn website www.lacuizine.nl maak ik gebruik van Joomla 3 en ik ben er tot dusver erg tevreden over. Degene die de website voor me heeft gebouwd in eerste instantie heeft een HTML-code aan de artikelen toegevoegd, waardoor er op de homepage een gele balk over de eerste foto van het artikel heen is gekomen, met daarin de titel. Ik vind het een superleuk effect geven (zie de website).

Nu stonden in eerste instantie de foto's op de homepage erg ver uit elkaar en ik heb zelf met HTML (in de artikelen) geprobeerd dit te fixen, wat ook gelukt is. Alleen... Nu zijn de gele balken op de foto's in de artikelen zélf verdwenen.
Een voorbeeld is hier nog wel te zien: cstemp.lacuizine.nl/index.php/buiten-de-...ot-restaurant-de-kas
Zo was het dus op de 'echte' website ook bij alle artikelen - maar nu is het verdwenen. Ter vergelijking: lacuizine.nl/index.php/recepten/hapjes-z...r-hulp-van-dr-oetker

Het vreemde is dat ik de HTML-codes van deze artikelen heb vergeleken en ze zijn precies hetzelfde. Ik weet dus niet waar het probleem zit en waarom de gele balk op de ene foto wel zichtbaar is, en op de andere niet. Zou iemand van jullie weten waar dit aan ligt? Of weet iemand wat voor HTML-code ik hiervoor kan invoeren, om toch een gele balk in te voegen? Ik heb me al suf gegoogled, maar kan het niet vinden.

Alvast erg bedankt!
Discussie gesloten.
  • LaCuizineNL
  • LaCuizineNL's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2

Gele balk over foto's heen (titel)

23 jan 2014 18:17
#2
Hallo LaCuizineNL,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Ik vermoed dat je toch niet alles hetzelfde hebt staan. Overigens heeft degene die je site gemaakt heeft, e.e.a. niet echt handig opgebouwd. Dit zou veel eenvoudiger moeten kunnen.
Maar zo te zien mist er toch een class in je artikel.
Deze is degene die werkt:


En deze werkt niet:
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37158

Gele balk over foto's heen (titel)

30 jan 2014 21:59
#3
Hoi Astrid,

Dankjewel voor je antwoord - en sorry voor mijn late reactie!
Ik had inderdaad al gemerkt dat eea wat omslachtig is neergezet, helaas heb ik zelf te weinig kennis om dit te verbeteren. Maar de tip die je aangeeft moet lukken, dus daar ga ik even in duiken. Duimen dat het werkt! :)
Discussie gesloten.
  • LaCuizineNL
  • LaCuizineNL's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 2
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.947 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie