Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost responsive ....... bootstrap
responsive ....... bootstrap
30 mrt 2014 12:06 - 30 mrt 2014 13:14
Ik bent aan het proberen om bootstrap en responsive toe te passen in eigen te maken joomla template. Nu heb ik enige tutorials doorgeworsteld en stuit dan op het aantal grids. In de bootstrap voorbeelden zie je bijv. 4 afbeeldingen naast , elkaar dat zijn dan 4x3 grids. Indien 3 afb. Zijn dat 3x4 grids, maar nu wil ik 5 afbeeldingen naast elkaar, hoe los ik dat dan op?
Dank Jos
Verzonden van mijn Samsung tablet
Edit Peter: Let even op typefouten als je op je tablet werkt. ik heb een paar fouten aangepast voor de leesbaarheid.
Dank Jos
Verzonden van mijn Samsung tablet
Edit Peter: Let even op typefouten als je op je tablet werkt. ik heb een paar fouten aangepast voor de leesbaarheid.
- zjoskebest
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
30 mrt 2014 13:46
Of een 15 koloms grid maken (dan zijn je afbeeldingen allemaal 3 kolommen breed) of de ruimte anders verdelen, maar dan heb je dus verschillende breedtes van je modules.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
30 mrt 2014 15:48
Hi Astrid, is bootstrap of responsive dus niet erg flexibel?
Toch raar dat ik niet met een oneven aantal dit kan oplossen
Gr. Jos
Toch raar dat ik niet met een oneven aantal dit kan oplossen
Gr. Jos
- zjoskebest
-
Heeft onderwerp gestart
-
30 mrt 2014 19:00 - 30 mrt 2014 19:01
Bootstrap is gelijk aan responsive, maar responsive is niet per definitie gelijk aan bootstrap.
Ik ben te lui om mijn eigen templates te maken, maar alle info die ik over bootstrap kan vinden gaat over het grid-systeem. En dan is het logisch dat het niet kan omdat 12 niet deelbaar is door 5.
Ik ben te lui om mijn eigen templates te maken, maar alle info die ik over bootstrap kan vinden gaat over het grid-systeem. En dan is het logisch dat het niet kan omdat 12 niet deelbaar is door 5.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
30 mrt 2014 19:04
Ja dat dacht ik ook te hebben gelezen. Dus daarom mijn vraag. Ik zal de vraag eens stellen aan bootstrap template bouwers. Bedankt. Als ik iets meer weet wil ik dat wel melden.
Gr.jos
Gr.jos
- zjoskebest
-
Heeft onderwerp gestart
-
01 apr 2014 16:31
Voor dat ik deze afsluit als "" opgelost"" wil ik nog zeggen dat ik voorbeelden van bootstrap 2 heb gebruikt en dat bootstrap 3 veel meer kolommen heeft en die men ook een voor een kan gebruiken, dus 5 past daar goed in. Bedankt
- zjoskebest
-
Heeft onderwerp gestart
-
Tijd voor maken pagina: 1.107 seconden