Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost JURI_ROOT
JURI_ROOT
01 apr 2014 13:47
Hallo,
Ik ben even opzoek naar dit pad:
Dit is van een slider, en daar staan foto's in. En ik wil deze graag aanpassen naar mijn foto's.. maar ik kan de foto's maar niet vinden..
Met vriendelijke groet,
Oomla
Ik ben even opzoek naar dit pad:
JURI_ROOT/media/mod_vinaora_cu3er_3d_slideshow/images/demo1/slide_1.jpg
Dit is van een slider, en daar staan foto's in. En ik wil deze graag aanpassen naar mijn foto's.. maar ik kan de foto's maar niet vinden..
Met vriendelijke groet,
Oomla
- Oomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
JURI_ROOT
01 apr 2014 13:52
Het is belangrijk om te weten met welke module die slideshow wordt opgebouwd.
Ik vermoed dat je bij de opties van de module ook ergens de map naar de foto's of zelfs de foto's op zich kan vinden.
Mocht je daar niet zelf uitkomen, geef dan even aan welke slideshow er wordt gebruikt.
JURI zegt mij namelijk niets.
Ik vermoed dat je bij de opties van de module ook ergens de map naar de foto's of zelfs de foto's op zich kan vinden.
Mocht je daar niet zelf uitkomen, geef dan even aan welke slideshow er wordt gebruikt.
JURI zegt mij namelijk niets.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
JURI_ROOT
01 apr 2014 14:10
Hallo,
Deze slideshow gebruik ik: extensions.joomla.org/extensions/photos-...lash-slideshow/11711
JURI_ROOT is niet de naam van de slideshow, maar ik ging even wat googelen en het blijkt dat dit een root is binnen in Joomla!
Deze slideshow gebruik ik: extensions.joomla.org/extensions/photos-...lash-slideshow/11711
JURI_ROOT is niet de naam van de slideshow, maar ik ging even wat googelen en het blijkt dat dit een root is binnen in Joomla!
- Oomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
JURI_ROOT
01 apr 2014 14:23
Als ik
hier
kijk, zie ik dat als het pad bij de instellingen niet is aangepast, dan staan die afbeeldingen in de map /images/slideshow
Kijk dus even of je de afbeeldingen daar ziet staan.
Kijk dus even of je de afbeeldingen daar ziet staan.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
JURI_ROOT
01 apr 2014 14:28
Hey,
Nee daar staat helaas niks in, sterker nog die map bestaat niet bij mij.. ik krijg een 404 not found als ik er naar toe navigeer via de browser, en als ik kijk bij media manager staat hij er ook niet.
Nee daar staat helaas niks in, sterker nog die map bestaat niet bij mij.. ik krijg een 404 not found als ik er naar toe navigeer via de browser, en als ik kijk bij media manager staat hij er ook niet.
- Oomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
JURI_ROOT
01 apr 2014 14:31
Ik adviseer je dit soort zoekacties uit te voeren meteen FTP-programma. Bijvoorbeeld Filezilla.
In combinatie met dat programma en de handleiding uit mijn vorige bericht moet het je lukken om die bestanden te vinden.
In combinatie met dat programma en de handleiding uit mijn vorige bericht moet het je lukken om die bestanden te vinden.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
JURI_ROOT
01 apr 2014 14:44
Is volgens mij gewoon een submap van de standaard map media van Joomla.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
JURI_ROOT
01 apr 2014 15:07 - 01 apr 2014 15:08
Nou ik ben dit er nog van tegen gekomen:
docs.joomla.org/Constants
, maar ik heb mijn eigen plaatjes er al in..
Als je de slider download dan heb je die foto's (slide_1.jpg, slide_2.jpg etc) in een mapje staan, ik heb die vervangen door mijn eigen, maar heb de naam van de foto's het zelfde gelaten. Nu werkt het, alleen zijn de foto's niet de gewenste grootte etc etc dus nu ben ik bezig om dat uit te vogelen.
Dit is niet de juiste manier want het moet makkelijker kunnen, althans er is een handleiding over hoe je de foto's kan invoegen in Joomla! maar in die handleiding gebruiken ze nog een oudere versie, en daar kan je dus de map images/stories kiezen en dat kan ik met deze Joomla! versie (3.2.3) niet..
EDIT: Linkje naar handleiding is wel zo handig code.google.com/p/vinaora-3d-slideshow/wiki/HowtoSetupImages
Als je de slider download dan heb je die foto's (slide_1.jpg, slide_2.jpg etc) in een mapje staan, ik heb die vervangen door mijn eigen, maar heb de naam van de foto's het zelfde gelaten. Nu werkt het, alleen zijn de foto's niet de gewenste grootte etc etc dus nu ben ik bezig om dat uit te vogelen.
Dit is niet de juiste manier want het moet makkelijker kunnen, althans er is een handleiding over hoe je de foto's kan invoegen in Joomla! maar in die handleiding gebruiken ze nog een oudere versie, en daar kan je dus de map images/stories kiezen en dat kan ik met deze Joomla! versie (3.2.3) niet..
EDIT: Linkje naar handleiding is wel zo handig code.google.com/p/vinaora-3d-slideshow/wiki/HowtoSetupImages
- Oomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
JURI_ROOT
01 apr 2014 15:25 - 01 apr 2014 15:25Hallo,Oomla schreef : Hallo,
Ik ben even opzoek naar dit pad:Dit is van een slider, en daar staan foto's in. En ik wil deze graag aanpassen naar mijn foto's.. maar ik kan de foto's maar niet vinden..JURI_ROOT/media/mod_vinaora_cu3er_3d_slideshow/images/demo1/slide_1.jpg
Met vriendelijke groet,
Oomla
Ik neem aan dat je bovenstaande vraag is opgelost?
Maak voor andere vragen een nieuwe topic aan, zo maak je ook meer kans op een antwoord / oplossing.
Zo houden we het forum overzichtelijk.

Je kan de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken. ( na het terugkoppelen )
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
JURI_ROOT
01 apr 2014 15:28 - 01 apr 2014 15:33
Hallo,
Ja deze vraag is op zich opgelost, maar het vage is dat ik geen groene knop ''opgelost'' zie.. alleen een ''Uitschrijven onderwerp'' en ''Favoriet''
Edit Jelle.
TS heeft inmiddels de knop gezien. 
Ja deze vraag is op zich opgelost, maar het vage is dat ik geen groene knop ''opgelost'' zie.. alleen een ''Uitschrijven onderwerp'' en ''Favoriet''
Edit Jelle.

- Oomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.807 seconden