Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Contactformulier en tekst

Contactformulier en tekst

08 apr 2014 15:56
#1
Hallo,

Ik zit een beetje vast.. ik wil namelijk tekst en een contact formulier op een pagina hebben. Ik had eerst bij mijn main menu een nieuw menu toegevoegd genaamd contact en als type had ik chronoform (voor het contact formulier) maar hoe kan ik nu tekst er aan toevoegen?

Ik heb een artikel gemaakt, maar die kan ik nu niet kiezen als menu type want dan is mijn contactformulier weg..

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Oomla
Discussie gesloten.
  • Oomla
  • Oomla's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 65

Contactformulier en tekst

08 apr 2014 16:01
#2
Welk formulier gebruik je?

Ik gebruik zelf geregeld (lees altijd) Chronoform.
Als je dan klik op de naam van je contactformulier (Componenten > Chronoform) kun je bij "Code" (2de tabblad) boven en onder de code alles kwijt wat je kwijt wilt.

Gratis Tip van Flip: voordat je deze code aanpast, kopieer de gehele code naar een Word-document.
Chronoform heeft namelijk de vervelende eigenschap om bij het opslaan van andere zaken binnen Chronoform, de code van het contactformulier GEHEEL terug te zetten naar hoe het in het begin was. En dan ben je dus je artikel kwijt...!
Discussie gesloten.
  • David
  • David's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1031

Contactformulier en tekst

08 apr 2014 16:18
#3
Ik gebruik ook Chronoforms, en het is gelukt! :D

Ik had inderdaad eerst last van dat hij de code die ik er in zet er weer uithaalt, maar als 'Form type' dan op 'Custom code' zet dan blijft hij wel staan.

Bedankt!
Discussie gesloten.
  • Oomla
  • Oomla's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 65
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.942 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie