Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 3.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Er heeft zich een fout voorgedaan.

Er heeft zich een fout voorgedaan.

07 mei 2014 20:53 - 07 mei 2014 20:54
#1
Bijna begin ik te denken, dat ik van de website moet afblijven. Elke poging van een verbeterinhg proberen aan te brengen wordt afgestraft.

Nu heb ik wel de favicon.ico kunnen aanpassen maar blijkt er iets anders fout te gaan.

Er heeft zich een fout voorgedaan.

1146 Table 'tromp41_jos1.jos_rokcommon_configs' doesn't exist SQL=SELECT extension, file, type FROM jos_rokcommon_configs ORDER BY priority

Ik kom niet meer in mijn administrator deel en de website is ook niet meer te zien.

Fatal error: Call to undefined method RuntimeException::get() in /home/tromp41/domains/tt-wandelreizen.nl/public_html/templates/camaro/error.php on line 96

Waar kan dit aan liggen. Voordat ik weer een backup terug ga zetten, waar ik alles weer van vooraf aan moet veranderen.
Ik heb wel net een backup met akeeba gemaakt. Maar daar zet je niet gelijk hem mee terug is dacht ik toch wel omslachtig.
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl
Laatst bewerkt 07 mei 2014 20:54 door m.h.tromp@hccnet.nl.
Discussie gesloten.

Er heeft zich een fout voorgedaan.

07 mei 2014 21:36
#2

Ik heb wel net een backup met akeeba gemaakt. Maar daar zet je niet gelijk hem mee terug is dacht ik toch wel omslachtig.

Lijkt mij wel het slimste om nu te doen.

Rootmap op de hostingserver leegmaken.
Database via hosterscherm (DirectAdmin en daarna phpMyAdmin ?) leegmaken.
Back-upbestand op kickstart.php in de rootmap op de server plaatsen.
Naar je domein op internet gaan en erachter plaatsen:
Code:
/kickstart.php
Alles wat staat ingevuld kun je zo laten, want de back-up is als het goed is nog maar pas terug op dezelfde locatie op dezelfde server gemaakt. De database heb je alleen maar leeggemaakt en die gegevens blijven dus ook gelijk.
Nu staat binnen een minuut je site weer goed op de server.

En een favicon moet voldoen aan de bijzondere verhouding van 16x16 pixels.
Je geeft het bestand de naam: favicon.ico
En je plaatst dat in de rootmap van je site en in de rootmap van je template.

Dat is het enige. Daarna browsercache legen en je ziet je nieuwe favicon.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11179

Er heeft zich een fout voorgedaan.

07 mei 2014 22:11
#3
Helaas heeft na 13 april akeeba geen backups gemaakt alleen systeemherstel. Maar goed via Installatron heb ik een back-up van 6 mei terug kunnen zetten. Echter daar zitten natuurlijk al de oude fouten in, maar weet hoe ik die een deel kan verwijderen.

Maar nu blijkt easyblog niet meer te werken en krijg ik de volgende fout melding

Warning: require_once(/home/tromp41/domains/tt-wandelreizen.nl/public_html/media/foundry/2.1/joomla/bootstrap.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/tromp41/domains/tt-wandelreizen.nl/public_html/components/com_easyblog/helpers/helper.php on line 3524 Fatal error: require_once(): Failed opening required '/home/tromp41/domains/tt-

Dus opgelost is het zeker niet. Dus kijken of ik met de kloon iets kan doen, maar vermoed dat daar ook dan weer fouten in zitten.

Geen goed ding ik heb mijn favicon.ico terug
Wandelen is goed voor lichaam en geest en je leert vele mensen kennen.

www.tt-wandelreizen.nl
Discussie gesloten.
Moderators: PeterJuliank92JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.958 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie